Încearcă o dietă ANTI-OBOSEALĂ

Distribuie

Ai încercat dieta cu proteine anti-oboseală? Iată ce trebuie sa mananci in fiecare zi ca sa slabesti frumos si sa nu te simti lipsita de energie. Mănâncă mai ales ouă, peste şi brânzeturi. Sunt alimente proteice care conţin tiroxina, aminoacid pe care organismul îl foloseşte pentru a produce dopamina (cunoscută şi sub denumirea de „hormonul fericirii”).

Micul dejun şi gustările sunt aceleaşi în fiecare zi. Difera doar alimentele consumate la prânz şi la cină. Respectând indicaţiile din fiecare zi, nu vei mânca mai mult de 1.500 de calorii.

– Mic dejun : pâine integrală (70 g, 157 cal.) cu 100 g brânză de vaci sau 80 g brânzică de casă sau 2 ouă, nu mai mult de 2 ori pe săptămână (140 cal.), ceai sau cafea cu jumătate de linguriţă de zahăr (10 cal.)

– Gustare 1: un iaurt cu fructe (82 cal.)

– Gustare 2: 20 g biscuiţi săraţi cu 30 g şuncă slabă (130 cal.)

– Pâine: 100 g integrală (224 cal.)

–  Condimente: 6 linguriţe de ulei de măsline (30 g, 270 cal.)

Luni

Prânz: 200 g peste slab de cuptor cu 100 g cartofi (200 cal.); o salată de fructe proaspete (200 g, 80 cal.)

Cină: 150 g pulpă de porc la cuptor cu 20 g prune uscate (280 cal.); 150 g piure de mere (60 cal.)

Marţi

Prânz: 50 g şuncă slabă cu jumătate de măr verde, o ţelină tăiată beţişoare (195 cal.), 200 g broccoli fiert.

Cină: 200 g de somon la grătar, bine condimentat (370 cal.); 100 g salată verde (20 cal.)

Miercuri

Prânz: 80 g brânza de capră (320 cal.), 200 g conopidă fiartă (50 cal.)

Cină: chiftele de vită (din 100 g de carne tocată); 200 g mazăre fiartă (246 cal.)

Joi

Prânz: 200 g friptură slabă de mânzat cu 100 g sote de ciuperci (270 cal.); 200 g ardei gras la grătar (62 cal.)

Cina: 200 g cod la grătar cu 2 roşii coapte şi 20 g pâine foarte prăjită (280 cal.)

Vineri

Prânz: 200 g macrou la cuptor (340 cal.); 150 g salată verde (30 cal.)

Cină: 4 felii subţiri de piept de curcan la cuptor cu 200 g de fasole verde fiartă (256 cal.)

Sâmbătă

Prânz: 100 g şuncă Praga (268 cal.); 100 g cartofi şi 100 g morcovi fierţi (120 cal.)

Cină: 150 g piept de pui la grătar (150 cal.); 200 g ardei gras şi 50 g ceapă la teflon (80 cal.)

Duminică

Prânz: 100 g brânză afumată (334 cal.); 200 g salată de varză roşie (40 cal.)

Cină: un file de merlucius la gratar, cu o salată verde (170 cal.); o salată de fructe proaspete: mere, mandarine, portocale, kiwi (200 g = 80 cal.)


Distribuie