Iată ce trebuie să faci ca să ai o siluetă de vis şi să o menţii toată viaţa, neschimbată

Distribuie

Să slăbeşti până la greutatea corporală dorită şi să-ţi menţii mai apoi silueta respectivă toată viaţa este visul oricărei femei. Această dorinţă este realizabilă şi chiar foarte simplu de îndeplinit, doar că trebuie să respecţi câteva reguli.

Iată care sunt acestea:

Odată ce ai slăbit, nu mări aportul caloric

Indiferent că ai slăbit ţinând un regim îndelungat, sănătos şi făcând sport, sau ai recurs la diete mai dure, dacă vrei să-ţi menţii greutatea corporală dobândită trebuie să ai mare grijă la aportul caloric. În procesul de slăbire, ritmul metabolismului încetineşte, motiv pentru care arderile sunt mai lente. Dacă începi sa oferi organismului mai multe calorii decât în perioada de regim, lentoarea metabolică va face ca acele calorii să redevină depozite de grăsime. Din acest motiv, odată încetată cura de slăbire, trebuie avut grijă la aportul caloric. Gândeşte-te, totodată, că dincolo de numărul de calorii primite contează, mai ales, calitatea lor.

Fă mişcare în fiecare zi

Persoanele care cred că îţi pot menţine silueta după o cură de slăbire fără să depună efort fizic zilnic, se înşeală amarnic. O siluetă de invidiat, mai ales după vârsta de 30 de ani, nu se menţine fără activitate fizică, fără mişcare zi de zi. Acest lucru nu presupune neapărat mersul la sală zilnic, ci un stil de viaţă mai activ. Mergi pe jos mai mult.

Tonifică-ţi masa musculară

Cumpără-ţi două gantere şi fă măcar 20 de minute de exerciţii pe zi, cu ele, în casă. Masa musculară este esenţială pentru arderea calorică. Cu cât mai mulţi muşchi, cu atât arzi mai multe calorii. 

Mănâncă “mai mediteranean”

Dieta mediteraneană este sănătoasă pentru inimă, dar şi foarte eficientă în a-ţi menţine un ritm metabolic alert, au descoperit nutriţioniştii. De altfel, prelungeşte şi speranţa de viaţă. Oamenii de ştiinţă au descoperit că cei care au o alimentaţie ce conţine aceste produse ard cu 20% mai multe calorii decât cei care oferă organismului aceste mâncăruri sănătoase.

Tot ce se spune despre micul dejun este adevarat

Toţi nutriţioniştii şi toate studiile atrag atenţia asupra importanţei micului dejun. De altfel, 78% din persoanele care se menţin de-a lungul vieţii nu sar peste micul dejun. Aşadar, dacă nu ai acest obicei alimentar, introdu-l în viaţa ta de zi cu zi. Nu pleca de acasă fără să mănânci micul dejun.


Distribuie