Iată ce trebuie să conţină PRÂNZUL tău pentru ca să slăbeşti 7 kilograme în 7 zile

Distribuie

Mesele regulate în fiecare zi ajută enorm de mult la pierderea kilogramelor nedorite. Astfel, dacă este indicat ca de cele mai multe ori ziua să înceapă cu un mic dejun copios şi ca mâncarea de la cină să fie cât se poate de uşoară şi să nu îngreuneze stomacul, nici prânzul nu trebuie ignorat. Iată ce trebuie să consumi la prânz pentru ca să slăbeşti şi să ai o siluetă de invidiat.

Mai mult decât atât, masa de prânz are o importanţă foarte mare în menţinerea siluetei şi în scăparea de kilogramele în plus nedorite iar mâncarea consumată poate fi decisivă în îngrăşarea sau slăbirea organismului, scrie lyla.ro.

Având în vedere că majoritatea oamenilor nu sunt deloc atenţi la ceea ce mănâncă la prânz pot apărea de multe ori complicaţii în pierderea kilogramelor în plus, chiar dacă sunt respectate mesele de dimineaţă şi de seară.

Însă, există o serie de reguli care ajută la pierderea a cel puţin 7 kilograme în 7 zile, consumând la prânz doar anumite alimente. Această dietă funcţionează doar în cazul în care micul dejun este cu adevărat copios, aducând aportul de proteine, vitamine şi carbohidraţi necesari pe parcursul unei zile întregi iar cina este luată până în maxim ora 18.00 şi constă doar din citrice sau salată. Totodată, mesele trebuie luate la ore fixe iar masa de prânz nu trebuie luată mai târziu de ora 13.00.

Aşa că iată ce ar trebui să consumaţi la prânz timp de 7 zile pentru a pierde 7 kilograme:

Ziua 1: Peşte la cuptor cu lămâie. Este indicat consumul oricărui tip de peşte şi aveţi voie să mâncaţi maxim 500 de grame de carne. Nu se consumă deloc pâine sau orice alt aliment bogat în carbohidraţi. După masă, este indicat consumul unei căni de ceai verde care este foarte bogată în antioxidanţi.

Ziua 2: Carne de vită macră, la grătar, cu roşii proaspete. Este indicat consumul a maxim 600 de grame de carne de vită iar roşii puteţi consumă cât doriţi de multe. Roşiile conţin foarte mulţi antioxidanţi iar carnea de vită macra este foarte bogată în proteine.
Ziua 3: Carne de pui fiartă cu iaurt degresat. Nu se consumă deloc pâine iar carnea de pui trebuie să porvină doar din pieptul animalului. Pot fi consumate maxim 400 de grame de carne de pui şi 200 de grame de iaurt. Iaurtul asigură grăsimile necesare, care nu au existat în alimentaţia de prânz în primele două zile.

Ziua 4: Cartofi dulci fierţi, cu ulei de măsline şi oţet de mere. Cartofii dulci sunt o bogată sursă de antioxidanţi, ajută la arderea grăsimilor şi aveţi voie să consumaţi maxim 400 de grame. Este indicat ca după masă să consumaţi o cană de ceai verde.

Ziua 5: amestec de migdale, nuci şi cereale integrale. Aveţi voie să consumaţi maxim 300 de grame din acest amestec şi astfel veţi asigura aportul de energie necesar. Totodată, acest prânz ajută şi la curăţarea ficatului, ceea ce va duce la o digestie mult mai bună.

Ziua 6: Fassole verde fiartă, cu mult usturoi. Fasolea verde este una dintre cele mai bune surse de fibre şi ajută la grăbirea arderilor interne. Acest lucru va face ca digestia să fie accelerată şi vă va ajuta să eliminaţi grăsime în exces cât se poate de rapid. Puteţi consuma fasole verde fiartă cu usturoi în ce cantitate doriţi.

Ziua 7: Supă de vită cu crutoane din pâine intergală. Aveţi voie să consumaţi un bol de maxim 500 de mililitri de astfel de supă. Bolul de supă nu trebuie să conţină deloc carne iar lichidul trebuie să fie fierbinte. Crutoanele se ţin în tigaie, fără niciun pic de ulei.

 


Distribuie