FOTO: Obţine o TALIE de „viespe” prin 3 exerciţii simple

Distribuie

Orice femeie şi-ar dori să aibă o talie ca trasă prin inel, însă acest scop nu este atât de uşor de atins, mai ales dacă forma corpului tău este total diferită de forma „de clepsidră”. Ce e de făcut? Important e să ai dorinţă şi timp pentru nişte exerciţii fizice uşoare, dar eficiente.

 

I. Aşează-te pe spate, pe podea, cu genunchii îndoiţi la 90° şi tălpile pe podea. Ridică-ţi trunchiul, întinde braţele în faţă şi bate o dată din palme.
Apoi, menţinând trunchiul la un unghi de 45° faţă de linia podelei, roteşte-l la dreapta, apoi la stânga. Revino la poziţia iniţială şi repetă mişcarea de 15-20 ori.

II. Aşează-te pe podea în palme şi genunchi, cu spatele drept, apoi expiră tot aerul din plămâni. În acest moment, burtica ar trebui să atârne. Fără a inspira, trage burta cât de mult poţi şi menţine poziţia 5-10 secunde (respirând). Revino la poziţia iniţială şi repetă mişcarea de 8-10 ori.

III. Aşează-te pe podea, pe spate şi îndoie genunchii aducându-i cât mai aproape de piept. Asează mâinile la ceafă , coatele îndoite.
Încordează abdomenul, fară însă, a încerca să presezi partea inferioară a spatelui de podea. Apoi, bagă bărbia în piept şi ridică umerii de la podea. Încearcă să aduci cât mai aproape cotul drept de genunchiul stâng, apoi cotul stâng de genunchiul drept. Repetă mişcarea de 10 ori pe fiecare parte, cu pauză la 10 exerciţii.

După cum poţi observa, pentru aceste exerciţii nu ai nevoie de echipament special, abonament la sală sau prea mult spaţiu. Doar de puţină voinţă.


Distribuie