Exersează zece minute pe zi şi obţine o talie de „clepsidră”

Distribuie

Orice femeie visează să aibă o talie ca trasă prin inel care nu depăşeşte 88 centimetri, însă acest obiectiv nu este unul foarte uşor de atins, mai ales pentru cele mai plinuţe. Dacă iţi doreşti să scapi de stratul adipos abdominal, este foarte important să renunţi la dulciuri şi, în general, la alimentele bogate în zahăr şi grăsimi saturate, dar şi să consumi des grăsimi sănătoase.

  Pentru a scăpa de grăsimea de pe talie medicii recomandă combinarea dietei cu un program intensiv de exerciţii fizice. Dieta se va compune îndeosebi din fructe şi legume, carne slabă de pui, peşte şi din doi litri de apă.

În plus, se recomandă ca mesele să fie luate la ore regulate, iar masa de seară să nu fie mai târziu de ora 19. De asemenea, gustările dintre mese ar trebui să se compună din fructe ori legume şi nu din produse de panificaţie.

Iată câteva exerciţii care se pot realiza oriunde, fără a fi nevoie de un echipament special de gimnastică:

1.  Ţine picioarele depărtate şi mâinile la ceafă. Din această poziţie, se apropie piciorul stâng de mâna dreaptă şi piciorul drept spre mâna stângă. Se recomandă două serii de exerciţii a câte zece repetări.

2. Ţine mâna stângă pe şold, iar mâna şi piciorul drept perfect întinse. Din această poziţie, apropie mâna dreaptă de piciorul drept. Se recomandă două serii de exerciţii a câte opt repetări pentru fiecare parte a corpului.

3. Ţine picioarele depărtate şi mâna stângă îndoită la ceafă. Din această poziţie, du mâna întinsă spre podea. Se recomandă două serii de exerciţii a câte zece repetări pentru fiecare parte a corpului.


Distribuie
..