Exerciţii uşoare pentru un CORP TONIFIAT

Distribuie

Pentru a avea un corp tonifiat în sezonul cald al anului, trebuie să faci sport. Deoarece mersul la sală îţi poate lua mult timp, îţi propunem câteva exerciţii eficiente şi care se realizează foarte uşor. Fiecare din ele tonifică abdomenul, picioarele şi întreg corpul.

1. Tonifierea corpului

Începeţi această poziţie cu braţele întinse sau sprijiniţi-vă pe coate. Simultan, încordaţi toţi muşchii, apoi relaxaţi-vă tot corpul. Repetaţi de 2-3 ori exerciţiul.

2. Întărirea picioarelor

Pentru a executa poziţia, este nevoie de echilibru. Începeţi stând cu picioarele îndepărtate la nivelul şoldurilor, cu mâinile sprijinite pe şolduri. Greutatea trebuie să fie pe piciorul stâng. Ridicaţi piciorul drept, îndoind genunchiul şi apucând glezna cu mâna dreaptă. Talpa dreaptă trebuie să fie plasată pe partea internă a coapsei stângi. Menţineţi această poziţie timp de 30 de secunde. Relaxaţi-vă şi repetaţi pe ambele părţi de 3 ori.

3. Întărirea abdomenului

Această poziţie este bună nu doar pentru tonifierea abdomenului dar şi în cazurile în care aveţi probleme cu spatele. Staţi cu picioarele îndepărtate la nivelul şoldurilor şi cu mâinile pe şolduri. Strângeţi burta cât de tare puteţi astfel încât să respiraţi. Relaxaţi şi repetaţi de două ori.

Foto: efemina.ro


Distribuie