Exerciţii pentru braţe SUBŢIRI şi FERME

Distribuie

Este greu să slăbeşti, dar mai greu este să slăbeşti acolo unde îţi doreşti. Sunt anumite zone ale corpului, care necesită un efort considerabil. Atunci când vine vorba de braţe frumoase, nu doar circumferinţa este importantă, dar şi fermitatea.

Nu există soluţii magice în fitness, însă există antrenamente care dau rezultate rapide. Vă propunem două exerciţii pentru braţe, care se efectuează uşor şi rezultatele nu vor întârzia să apară.

1. Pentru mişcarea de mai jos, trebuie să vă poziţionaţi pe o minge de exerciţii. Ai nevoie de două gantere, una de 3-4 kilograme şi alta de 1-2 kilograme. Aşează-te pe minge şi ţine câte o greutate în fiecare mână. Întinde mâinile în exterior, formând litera T cu trunchiul, apoi ridică gantera ca în imagine. Timp de 30 de secunde, ridică braţul cu gantera mai grea la tavan, apoi întoarce-l în poziţia iniţială. Rămâi aşa încă 30 de secunde, apoi schimbă gantera mai grea în cealaltă mână şi fă aceleaşi mişcări.

 

2. Pentru acest exerciţiu, ai nevoie de un scaun stabil. Picioarele trebuie poziţionate în faţă şi braţele pe marginea scaunului, astfel încât o mare parte din greutatea corpului să fie susţinută de unul dintre braţe. Celălalt braţ trebuie ridicat în faţă. Îndoaie braţul care susţine corpul până ajungi la un unghi de 90 de grade, în timp ce întinzi în faţă piciorul opus mâinii întinse. Rămâi în această poziţie timp de 30 de secunde, apoi inversează mâinile şi repetă mişcarea.

 

 

Foto: topfitness.ro


 


Distribuie