Exerciţii pentru a PREVENI durerile de spate

Distribuie

Dacă suferiţi de dureri de spate, cea mai bună soluţie sunt exerciţiile. Deşi în condiţii casnice este dificil de a trata durerile acute, vă propunem câteva exerciţii perfecte pentru a preveni apariţia unor maladii mai serioase.

Exerciţiile practicate acasă pot fi deseori cea mai bună soluţie împotriva maladiilor complicate. Vă propunem cîteva poziţii simple de exerciţii, dar care vor avea rezultate uimitoare.

Poziţia taur

În această poziţie trebuie să vă sprijiniţi pe palme şi genunchi, să inspiraţi şi să rotunjiţi coloana, iar spatele să aibă formă concavă.

Poziţia pisica

Ridicând capul, contractaţi muşchii abdominali şi trageţi talia în jos.

Poziţia copil

Şoldurile trebuie să fie lăsate pe călcâie, rotunjiţi coloana şi sprijiniţi toracele pe podea, cu braţele întinse înainte. Rămâneţi în această poziţie câteva secunde.

Poziţia pod

Această poziţie întinde abdominalii, şoldurile şi spatele. Totodată întăreşte şi muşchii.

Staţi pe podea cu faţa în sus, cu picioarele uşor depărtate şi cu palmele în jos. Inspirând, apăsaţi în talpă şi ridicaţi corpul până devine aliniat cu capul. Acest exerciţiu se repetă de 6 ori.

Poziţia cobra

Această poziţie întăreşte musculatura spatelui şi pe cea a pelvisului. Trebuie să staţi cu faţa în jos şi cu mâinile îndoite la nivelul umerilor. Fruntea trebuie ţinută pe podea, gâtul uşor încordat. Ridicaţi pieptul folosind muşchii spatelui. În acelaşi timp, ridicaţi piciorul drept cât se sus este posibil, dar aşa ca pelvisul să fie orizontal.


Distribuie