Exerciţii eficiente pentru ÎNTĂRIREA SÂNILOR

Distribuie

Orice femeie visează la sâni fermi şi frumoşi. Unele femei apelează la operaţii estetice, altele preferă metode naturale şi exerciţii fizice. În zilele noastre, întărirea sânilor nu mai este o dorinţă greu de îndeplinit, întrucât sunt la îndemână atâtea informaţii, procedee şi produse. Timpul, scăderea în greutate, sutienul ales incorect, sarcina, stilul de viaţă, toate îşi lasă amprenta asupra bustului tău, care se lasă.

 Dacă vrei să previi acest lucru sau să-l minimalizezi, iată ce trebuie să faci pentru întărirea sânilor!

Exerciţii pentru întărirea sânilor

1. Ai nevoie de nişte gantere de câte 1 kg sau 2 kg fiecare. Stai dreaptă, cu picioarele depărtate şi ţine ganterele în măini, cu mâinile pe langă corp. Ridică braţele drept în faţă până în dreptul ochilor şi menţine timp de câteva secunde, apoi eliberează şi adu mâinile uşor în poziţia iniţială. Fă 3 seturi, de câte 12 ridicări.

2. Stai pe un scaun. Spatele să fie drept şi mâinile pe lângă corp. Ridică uşor braţele, până ajungi cu ganterele la nivelul şoldurilor şi menţine timp de câteva secunde, apoi coboară braţele în poziţia iniţiala. Repetă 3 seturi de câte 10 ridicări.

3. Flotările tradiţionale sunt un exerciţiu foarte bun pentru întărirea sânilor, dar şi pentru întreg corpul, întrucât stai cu muşchii încordaţi. Încearcă să faci măcar 20 flotări pe zi şi în scurt timp vei observa rezultate satisfăcătoare.

4. Stai întinsă pe podea. Ţine câte o ganteră în fiecare mână şi stai cu braţele perpendicular pe lângă corp. Ridică mâinile uşor deasupra pieptului şi menţine timp de câteva secunde, apoi adu-le în poziţia iniţială. Fă 3 seturi de câte 10 ridicări.

 sursa:divahair.ro


Distribuie