Exerciţii de relaxare pentru un somn bun

Distribuie

Exerciţiile fizice sunt o modalitate excelentă de a pune organismul în funcţiune şi de a avea corpul în formă. Totodată, este bine ştiut faptul că lipsa acestora dăunează sănătăţii.Obezitatea, riscul unor boli de inimă, osteoporoza, cancerul, sunt doar câteva din maladiile care pot afecta organismul.

Şi somnul este important pentru a avea corpul în formă. În aceeaşi ordine de idei, astăzi vom relata despre câteva exerciţii care te vor ajuta să adormi liniştită atunci când stai noaptea cu ochii în pod.

Chiar dacă nu cunoşti motivul insomniilor şi stării pe care o ai înainte de somn, există remedii. Pentru început, alimentează-te corect. Încearcă să eviţi stimulentele, ciocolata, alcoolul înainte de culcare.

Iată ce exerciţii poţi face înainte de culcare:

Exerciţiul 1

Trebuie să stai liniştită pe pat, cu faţa şi picioarele spre perete. Picioarele le întinzi pe perete, pentru a forma un unghi de 90 de grade, întinde mâinile pe lângă corp şi îndreptate spre tavan. Stai în această poziţie aproximativ 2 minute şi respiră şi inspiră corect.

Exerciţiul 2

Stai pe pat cu picioarele încrucişate sub tine. Pune mâna dreaptă pe genunchiul stâng şi mâna stângă sprijinită pe pat. Răsuceşte atent corpul spre dreapta şi stai în această poziţie timp de 2-3 minute.

Exerciţiul 3

Stai întinsă pe pat, cu genunchii îndoiţi şi tălpile lipite una de alta. Relaxează mâinile şi lasă-le întinse. Respiră şi inspiră atent şi lasă organismul să se relaxeze.

Exerciţiul 4

Te aşezi în poziţie confortabilă, cu picioarele sub tine, dar astfel încât să stai cu fundul pe călcâie. Apleacă-te înainte, sprijinindu-ţi fruntea pe pat, în faţa ta. Pieptul îl apropii de genunchi şi stai cu braţele înaintea ta pe pat. Te relaxezi şi respiri 5-7 minute.

Exerciţiul 5

Trebuie să stai pe pat, întinsă pe spate şi cu genunchii la piept. Încrucişezi picioarele şi le ţii cu mâinile la nivelul tibiei. În această poziţie încearcă să stai câteva minute, apoi întinde-te pe pat şi relaxează-te.

Somn uşor!


Distribuie
..