Exerciţii cu mingea de fitness: Antrenează toţi muşchii, tonifică şi modelează corpul. VIDEO

Distribuie

Una dintre cele mai eficiente şi pozitive metode de a face sport şi a fi în formă, este mingea de fitness. Aceasta, fiind foarte comodă, se foloseşte atât în sălile de sport, cât şi acasă.

Mingea a fost creată la început de un terapeut din Europa în scopuri medicale, însă astăzi este utilizată în gimnastica de recuperare, dar şi în exerciţii care ne modelează corpul.

Iată câteva dintre cele mai importante beneficii ale exerciţiilor cu mingea de fitness:

1.  Lucrează toate grupele de muşchi.

2.  Implică toate grupele de muşchi, tonifică şi modelează corpul.

3.  Îmbunătăţeşte echilibrul.

4.  Se poate folosi în multe alte antrenamente cum ar fi gimnastica medicală, de recuperare, Pilates şi Yoga.

5.  Exerciţiile regulate tratează spatele.

Iată câteva exerciţii simple, pe care le poţi face acasă:

–    Ridicată, cu picioarele un pic depărtate, prinde mingea cu ambele mâini. Fă o genuflexiune şi ridică în acelaşi timp mingea de-asupra capului.

–    Aşează-te pe minge, cu picioarelela fel, un pic depărtate şi cu mâinile încrucişate pe piept. Lasă-te pe spate, atât cât poţi de tare. Încearcă să îţi păstrezi echilibrul şi să contracţi muşchii abdominali. Stai câteva secunde aşa, după care revină la poziţia iniţială.

–   Stai pe spate, cu picioarele întinse. Ridică uşor bazinul, aşa ca să încordezi muşchii abdominali. Stai câteva secunde, după care revină la poziţia iniţială.

–    Fiecare dintre aceste exerciţii se repetă de 10 ori.


Distribuie
..