Exerciţii fizice pentru a combate simptomele diverselor probleme de sănătate

Distribuie

Exercițiile fizice nu doar că te ajută să ai un corp de invidiat, acestea te mențin în formă dar au și un efect uimitor asupra sănătății organismului uman.

Pentru eliminarea stresului

La vârsta de 25-35 de ani atingem culmile stresului.  În această perioadă trebuie să faci exerciții care să-ți stimuleze respirația și să te relaxeze. Exercițiile cardio sunt cele mai benefice. Ele cresc capacitatea cardio-pulmonară, stimulează circulația sângelui și imunitatea. Antrenamentele cardio calmează sistemul nervos. De 3 ori pe săptămână, 30 de minute de exerciții sunt suficiente.

Pentru o inimă mai sănătoasă

După vârsta de 35 de ani, sistemul tău cardiovascular începe să dea primele semne de oboseală. Exercițiile cu greutăți se vor dovedi cele mai eficiente, la fel și cele de yoga. Combină acest tip de antrenament, iar bătăile inimii vor fi ca la 20 de ani.

Pentru mai multă energie

În jurul vârstei de 40 de ani femeile sunt tot mai obosite. O soluție sunt exercițiile Pilates, care nu doar că îmbunătățesc postura, dar contribuie și la creșterea masei musculare și elimină tensiunea acumulată în organism. 20 de minute de exerciții de 2-3 ori pe săptămână pot face minuni asupra organismului şi aspectului tău.


Distribuie