Elimină celulita de pe FESE prin exerciţii simple de YOGA

Distribuie

Oricâte creme ai aplica şi cât te-ai abţine de la mâncare, celulita nu dispare atât de repede pe cât ţi-ai dori. Pentru a avea picioare, fese şi abdomen tonifiate, trebuie să pui muşchii la treabă. Şi dacă nu ai timp să mergi la sală, poţi să faci câteva exerciţii simple pentru tonifiere chiar la tine acasă.

Celulita înseamnă circulaţia redusă a limfei în organism, iar aceasta nu se poate rezolva decât cu exerciţii fizice. Specialiştii spun că nu numai mersul la sală ajută la tonifierea muşchilor, ci şi exerciţiile yoga, care repun limfa în circulaţie în zone afectate de surplusul de grasime, reducând toxinele.

Sprijinirea în umeri

Întinde-te pe spate cu mâinile pe lângă corp. Ridică picioarele, ca în poziţia “lumânarea”, însă apleacă-i până ce genunchii îţi ating fruntea, sprijinindu-ţi în tot acest timp spatele cu mâinile, scrie lyla.ro.  Ţine coatele pe podea şi numără rar până la 10, apoi eliberează-ţi mâinile şi revino în poziţia iniţială. Repetă exerciţiul de 5-6 ori în fiecare zi.

Plugul

Asemeni poziţiei precedente, întinde-te pe spate, pe podea, cu mâinile bine întinse pe lângă corp, cu palmele lipite de sol. Ridică uşor picioarele, până ajungi în poziţia verticală, apoi trece-le peste cap, până ce verfurile degetelor de la picioare ating podeaua. În tot acest timp, ţine palmele bine lipite de podea, pentru a-ţi menţine echilibrul. Numără rar până la 10, revino în poziţia iniţială, apoi repetă exerciţiul de 5-6 ori.


Distribuie
..