Dieta South Beach! Slăbeşti 14 kilograme, în timp record, mâncând. Iată cum FUNCŢIONEAZĂ

Distribuie

Dieta South Beach este una dintre cele mai bune diete, deoarece îţi permite să consumi glucide şi grăsimi. În ciuda numelui fascinant, această dietă implică un anumit grad de determinare şi auto control. Pe parcursul acestei diete se pune accentul pe un regim alimentar echilibrat, plin de legume, cereale, carne slabă şi mai târziu fructe.

Potrivit autorului acestei diete, Agatston, se pot pierde în jur de 8-14 kilograme. Acest lucru nu se realizează datorită unui consum scăzut de calorii, ci mai degrabă prin eliminarea glucidelor simple şi înlocuirea lor cu alegeri mai bune.

Fazele dietei South Beach

Dieta South Beach are 3 faze. În timpul primei faze nu este permis consumul de gluzide, fructe si zahăr.

După 14 zile urmează faza a doua a dietei, în cadrul căreia se reintroduc treptat în alimentaţie unele glucide, cum ar fi boabele întregi. Faza a doua continuă până când aţi atins greutatea dorită.

Cea de-a treia etapă se desfăşoară pe tot parcursul vieţii şi împlică schimbarea stilului de viaţă, şi abordarea unui meniu sănătos zi de zi.

Acest plan în trei faze, a fost conceput de Dr. cardiolog Arthur Agatston, în primul rând pentru a permite pacienţilor săi, bolnavi de inimă, să slăbească sănătos şi să se menţină pe o perioadă lungă de timp, scrie lyla.ro. Deşi în prima fază nu sunt eliminate glucidele complet, asta nu înseamnă că se pot consuma cantităţi nelimitate de glucide. Renuntarea la glucide este folosită în general pentru a declanşa procesul de slăbire.

Dr. Agatston consideră ca glucidele sunt necesare într-o dieta pe termen lung. În loc să taie toate glucidele din alimentaţie, se preferă o împărţire a lor în glucide “bune” şi “rele”.

Faza a treia a regimului este mai permisivă, dar se concentrează în continuare pe consumul de alimente cu indice glicemic mic.

Pe parcursul acestui regim se vor lua 3 mese principale şi 2 gustări.

Alimente permise în cele trei faze

În faza 1 aveţi voie să consumaţi carne de peşte, pui, curcan, vită(părţi fara grasime, muşchi) şi fructe de mare; legume la discreţie, brânză (cu conţinut scăzut de grăsime), ouă, nuci, salate cu ulei de măsline.

Nu aveţi voie să consumaţi dulciuri, pâine, făinoase, orez, cartofi, cereale, fasole uscată, mazare, băuturi alcoolice, nici măcar fructe.

În faza a doua puteţi reintroduce în alimentaţie câteva dintre alimentele interzise în prima fază, cum ar fi: pâinea, pastele, cartofii, orezul, cerealele şi bineînţeles fructele. Ba chiar aveţi voie să consumaţi şi ciocolata, dar aveţi grijă nu consumaţi toate aceste produse odată.

În faza a treia veţi consuma mâncăruri normale, în porţii normale, fara excese.

Avantajul acestei diete este că, dacă cumva aţi făcut excese în faza a doua de exemplu, puteţi relua cu uşurinţă faza 1 pentru câteva zile să daţi jos kilogramele acumulate.


Distribuie
..