Dietă recomandată pentru a scăpa de grăsimea din jurul taliei

Distribuie

Primul pas în lupta cu grăsimea din jurul taliei este să faci mişcare, exerciţii pentru abdomen pentru stimularea arderilor şi definirea musculaturii. Fără ele nu se poate şi orice sfat care ţine exclusiv de nutriţie e inutil. Însă programului susţinut de gimnastică trebuie să-i asortezi un regim alimentar focusat pe topirea depozitelor grase şi adipoase din aceasta zonă a corpului, foarte rezistente când vine vorba de regimuri de slăbire.

Legume şi fructe da, sniţele nu

Renunţă în primul rând la chipsuri, sticksuri, popcorn, chiftele şi prăjeli. Încearcă să mănânci cel puţin două luni consecutiv numai carne slabă (pui, curcan, vânăt), la grătar sau la cuptor (fără ulei adăugat), cu garnitura de legume fierte în abur, şi în urma acestui “efort” culinar vei fi răsplătită cu o talie în mod evident subţiată. 

La desert, alege să faci o pasiune pentru grepfruit, căci are numai 100 de calorii şi este foarte bogat în vitamina C, care pune metobolismul la treabă, scade colesterolul şi, datorită acidităţii sale, încetineşte digestia şi creează o rapidă senzaţie de saţietate, scrie bzi.ro. Un alt fruct miraculos este avocado, plin de grăsimi “bune” ce scad colesterolul şi topesc rapid şuncuţa de pe abdomen.

Asocierea dintre proteine (carne, peşte, ouă, brânză) şi carbohidraţi (cartofi, paste, cereale, pâine) poate duce la balonare, deci trebuie evitată.

Uită de lichidele “cu bulbuci”! 

Cei mai mari duşmani ai abdomenului plat şi ferm sunt băuturile carbogazoase. Indiferent dacă ţii regim de slăbire sau nu, ca să dai burta jos trebuie să renunţi definitiv la sucurile acidulate, la bere şi la apă minerala cu adaos de CO2. Berea este cea mai periculoase dintre toate, pentru că, pe lângă efectul de balonare, este şi foarte bogată în calorii.


Distribuie