Dieta rapidă înainte de plajă

Distribuie

Îți propunem dieta rapidă, cu ajutorul căreia poți scăpa de până la 2 – 2,5 kilograme înainte de a pleca în concediu. Regimul este variat și conține preparate pe care e posibil să le îndrăgești atât de mult încât vei dori să le consumi mai des.

Fiecare mic dejun are aproximativ 300 de calorii, în timp ce tipurile de prânz din dietă adună cca. 400 de calorii, iar cina se ridică până la aproximativ 500 de calorii. Dacă dorești să bei cafea sau ceai dimineața acestea sunt permise, dar fără a fi îndulcite. Și, nu uita, înainte de a începe dieta rapidă este indicat să ai acceptul medicului tău de familie!

Reține!

  • Vremea îți permite plimbările, alergarea, mersul pe bicicletă, înotul. Cel puțin 30 de mișcare pe zi vor face diferența!
  • Poți urma dieta până la 10 zile.
  • Revenirea la alimentația obișnuită se face treptat. Nu exagera cu meniul pentru a nu pune la loc kilogramele.

 

Ziua întâi
Mic dejun: o felie de pâine, un ou fiert, 125 ml iaurt, o legumă la alegere.
Prânz: 350 g de salată din frunze de salată verde, piept de pui, morcovi, sare, ulei de măsline, oțet balsamic. Desert: o porție de cireșe/vișine.
Cină: un cartof copt cu două linguri de iaurt, alături de 4-5 ciupercuțe date prin puțin ulei de măsline.

Ziua a 2-a
Mic dejun: 330 ml iaurt cu fructe de pădure sau cu un măr.
Prânz: 100 g curcan, 1/2 avocado, o roșie mică, salată verde, toate într-o lipie graham. Desert: o caisă.
Cină: un cartof dulce copt cu o porție de mazăre și salată verde cu lămâie.

Ziua a 3-a
Mic dejun: două clătite preparate din făină de ovăz în tigaie de teflon, cu miere sau gem fără adaos de zahăr.
Prânz: 350 g salată cu pui sau curcan, foi de salată verde sau rucola, 3-4 roșii cherry, câteva nuci sau migdale crude și brânză ricotta. Totul asezonat cu suc proaspăt de lămâie, o lingură de ulei presat la rece și puțină sare. Desert: o felie de pepene.
Cină: o porție de paste din făină integrală cu bucățele de carne și salată verde alături.

Ziua a 4-a
Mic dejun: 50 g cereale de ovăz cu lapte de migdale/soia și o banană.
Prânz: o porție de paste integrale cu suc proaspăt de roșii, busuioc, sare și piper. Desert: un măr.
Cină: o porție de orez brun cu pui preparat cu puțin ghimbir și totul asezonat cu broccoli.

Ziua a 5-a
Mic dejun: un smoothie cu iaurt, fructe de pădure, o jumătate de banană, o linguriță de semințe de chia.
Prânz: salată de ton cu 3 măsline tăiate, o linguriță de capere, o ceapă mică tăiată fâșiuțe, o lingură de ulei de măsline, o lingură de zeamă de lămâie, o lipie. Desert: un măr.
Cină: o porție de paste din făină integrală cu băcățele de pui, baby spinach, usturoi, ulei de măsline și puțin parmezan.

libertateapentrufemei.ro.


Distribuie