Dietă INCREDIBILĂ! Iată cum slăbeşti jumătate de kilogram în fiecare zi

Distribuie

Cu ajutorul acestei diete poţi slăbi câte jumătate de kilogram pe zi şi de asemenea îţi vei curăţa organismul de toate toxinele acumulate. Vezi mai jos ce trebuie să conţină meniul tău zilnic şi fii atentă la detaliile de preparare a mâncării.

Ziua 1 – Fructe şi legume

Bea sucuri naturale de fructe şi legume la micul dejun, prânz şi cină, recomandă realitatea.net

În această zi poţi bea orice sucuri naturale doreşti, poţi face următoarele combinaţii delicioase:

-1 grapefruit + 1 portocală + 30 ml(aprox 2 linguriţe) de zeamă de lămâie

-100 ml(7 linguriţe) suc de sfeclă şi ţelină + 1 linguriţă oţet de mere

-300 ml suc de castraveţi + 100 ml suc de tomate + 1 linguriţă de pătrunjel tăiat mărunt

-200 ml suc de morcovi + 100 ml suc de mere

Bea aproximativ 1 litru jumătate – 2 litri se suc. Poţi să bei şi apă minerală sau plată şi ceai, dar fără zahăr.

Ziua 2 – Cartofi

Fierbe 750 g de cartofi şi împarte-i în 2-3 porţii. Poţi găti cartofii în următoarele feluri:

-salată de cartofi cu ceapă sau praz, cu zeamă de lămâie ca dressing

-piure de cartofi cu 4 linguriţe de lapte cald şi puţin mărar sau pătrunjel

-supă de cartofi cu nucşoară şi un ou fiert.

La micul dejun vei servi 1 felie de pâine cu 100 g de brânză, iar în restul zilei cartofii.

Ziua 3 – Orez

Fierbe 200 g de orez timp de 25-30 de minute în apă fără sare, apoi scurge apa şi împarte orezul în 5 porţii. Consumă câte o porţie la fiecare 2 ore. Dacă vrei, poţi adăuga şi suc natural de fructe sau de tomate.

În această zi bea cel puţin 2 litri jumătate de apă sau ceai fără zahăr.

Ziua 4 – Fructe

La micul dejun vei servi o felie de pâine cu 100 g de brânză şi 1 măr sau o pară.

În restul zilei vei mânca aproximativ 1 – 1.5 kilograme de fructe. Poţi mânca fructele ca atare sau le poţi amesteca într-o salată la care adaugi zeamă de lămâie. Poţi consuma orice fel de fructe, mai puţin banane.

Bea cel puţin 2 litri de apă sau ceai fără zahăr.

Ziua 5 – Macaroane

La micul dejun vei mânca un ou fiert şi o felie de pâine unsă cu o linguriţă de unt.

Fierbe 150 g de macaroane timp de 10 minute în apă sărată, apoi scurge apă şi împarte-le în 3-4 porţii. Poţi găti macaroanele în următoarele moduri:

-amestecă-le cu 2 linguriţe de mărar sau pătrunjel şi 30 g brânză rasă

-amestecă-le cu 500 ml supă de legume şi 1 linguriţă de ceapă tocată mărunt

-amestecă-le cu 1 roşie tocată, 2 linguriţe de mazăre fiartă, 1 linguriţă oţet de mere şi 1 linguriţă de pătrunjel.

Bea 2 litri de apă sau ceai fără zahăr.

Ziua 6 – Legume

La micul dejun vei servi 1 ou fiert cu o felie de pâine unsă cu o linguriţă de unt.

În restul zilei vei mânca aproximativ 1 kilogram de legume – jumătate proaspete, jumătate înăbuşite. Aplică urmatoarele idei pentru a găti legumele:

-înăbuşeşte 250 g de conopidă şi 250 g de morcovi

-prepară salate de orice fel din legume proaspete şi adaugă zeamă de lămâie sau oţet de mere

-mănâncă 1 ou fiert şi 50 de g de brânză la una din porţii.

Bea 2 litri – 2 litri jumătate de apă sau ceai fără zahăr şi poţi servi şi cafea neîndulcită.

Ziua 7 – Carne

La micul dejun vei mânca 1 felie de pâine unsă cu 1 linguriţă de unt şi 30 g de brânză + 1 roşie şi câteva felii de ceapă.

La prânz vei servi 100 g carne de viţel prăjită şi 100 g de cartofi fierţi cu 1 linguriţă de ulei vegetal şi 2 linguriţe de pătrunjel.

La cină, 100 g salată verde, 3 roşii, 1 ceapă mică, 100 g dovlecei fierţi, 100 g peşte(fiert sau prăjit), 1 felie de pâine de secară sau integrală.

Bea 2 litri de apă sau ceai fără zahăr.


Distribuie