Dieta Facelift oferită de Eva Mendes. Te scapă de kilograme şi îţi întinereşte total tenul

Distribuie

Eva Mendes arăta la 39 de ani ca la 25. Cum este posibil? Actriţa este adepta dietei Facelift, un regim alimentar care promite intinerirea tenului şi menţinerea aspectului pe termen lung.

Eva Mendes şi Oprah Winfrey sunt doar două dintre vedetele hollywoodiene care urmează dieta Facelift, creată de medicul Nicholas Perricone. Marele avantaj al dietei este că durează doar trei zile.

 Dar cum este posibil să slăbeşti şi să ţi se întinerească tenul în doar trei zile de regim alimentar? Ei bine, secretul constă în nutrienţii pe care mizează dietă Facelift.

 Principalele alimente pe care ai voie să le consumi în cele trei zile de dietă sunt ouăle, somonul, fructele de pădure, verdeturi, ovăzul, uleiul de masline, pieptul de curcan, alunele de padure, midgalele şi alte seminte de acest gen, coapte, nu prăjite.

 Bineînţeles, dacă-ţi concepi de una singură meniul pe trei zile folosind alimentele de mai sus, nu vei obţine rezultate impresionante din prima. Doctorul Perricone a conceput, de fapt, un plan de dietă pe 3 zile, dar şi unul pe 28 de zile, scrie lyla.ro.  Dacă transformi planul de 28 de zile în regim alimentar de sinestătător, atunci rezultatele vor fi vizibile fără doar şi poate. Iar dovada? Însăşi Eva Mendes pentru care dieta Facelift a devenit stil de viaţă.

Dar şi după trei zile poţi observă schimbări la nivelul tenului tău. Cum? Dieta Facelift pe trei zile ajută la diminuarea zonelor umflate ale pielii, conturează liniile feţei, precum mandibula, atenuează cearcănele şi elimina apa din organism. Există, totuşi, o regulă pentru a obţine toate acestea în doar trei zile: să mănânci de două ori pe zi somon, iar toate celelalte alimente să fie organice, naturale, nu crescute cu îngrăşăminte.

 Iată lista ta de cumpărături dacă vrei să urmezi dieta Facelift pentru a slăbi şi a arăta mai tânără:

Ouă organice

Afine, zmeură şi alte fructe de pădure mixte, biologice

Pepene galben Cantalup

Fulgi de ovaz

Kiwi

Somon

Piept de curcan

Salată verde română

Legume sau zarzavaturi cu frunze verzi închise la culoare

Ulei de măsline extravirgin

Lămâi

Mere

Pere

Iaurt natural

Alune de pădure, migdale şi alte seminţe de acest fel (coapte, nu prăjite)

Legume verzi deschise la culoare, precum broccoli, spanac, sparanghel

Apa minerală

Condiţia de bază în alegerea fiecărui produs alimentar este că acesta să fie cât mai natural, netratat.

Iată alegerile alimentare pe care le poţi face la MICUL DEJUN:

– omleta fără ulei din trei ouă, o felie de penene galben, o ceşcuţă de căpşuni.

– 170 de grame de somon la gratar (nu a fumat, căci acesta conţine prea multa sare)

– 110 grame de fulgi de ocaz fierţi timp de cinci minute.

PRÂNZ:

 – 200 de grame de somon la gratar, la cuptor sau fiert, salată verde română cu puţin ulei de măsline extravirgin şi suc de lămâie, o felie de pepene galben, câteva capşuni.

 

CINA:

 – 170 de grame de somon la gratar, salată verde română, 130 de grame de legume la cuptor sau gătite la aburi (sparanghel, broccoli, spanac), o felie de pepene galben şi fructe de pădure.

Nu ai voie să mănânci legume radăcinoase, precum cartofi sau morcovi.

 

GUSTARE ÎNAINTE DE CULCARE

 – un măr sau o pară

– 50 de grame de piept de pui sau de curcan sau 170 de grame de iaurt natural

– 50 de grame de alune de pădure/migdale/sau alte seminţe de acest fel.


Distribuie
..