Dieta de 1200 de calorii te va ajuta să obţii o siluetă perfectă. Iată MENIUL

Distribuie

Toamna îţi oferă cele mai bune opţiuni pentru a urmări o dietă sănătoasă în care să incluzi fructe şi legume de sezon. Ţi-am prezentat deja o serie de modalităţi de slăbire cu ajutorul alimentelor de toamnă, acum însă îţi sugerăm o dietă de 1200 de calorii, pe care o poţi accesa rapid şi cu succes, numai cu mere şi apă.

Principiul dietei

Principiul, care se bazează dieta este de a reduce aportul de calorii şi controlul acestuia eficient. Consumul de energie şi aportul de calorii din dieta ar trebui să fie într-o relaţie special pentru a produce rezultate bune şi de a provoca pierderea în greutate.

Te încurajăm să faci o cercetare pe internet, cu privire la conţinutul de calorii al anumitor alimente, scrie imagineamea.info.

Dieta include trei mese pe zi şi o gustare. Nu este o idee bună să sari peste mese, deoarece îţi garantează o potrivire puternică a foamei. Ca urmare, este posibil să se năpustească foamea pe produse alimentare selectate aleatoriu, care ar împiedica în mod eficient eforturile tale de a pierde în greutate.

Meniu
Fiecare masă este mai bine să conţină 300 – 350 de calorii. Pentru micul dejun, serveşte 1 cană de afine congelate, o jumătate de banana şi lapte scăzut de grăsime. În afară de aceasta, se adaugă o clătită din tărâţe de ovăz.

O altă opţiune pentru micul dejun jumătate include o cană fulgi de ovăz, pregătit cu puţina apă sau lapte, la care se adaugă o jumătate de măr tocat, 1 linguriţă de miere şi un vârf de cuţit de scorţişoară.

Pentru masa de prânz, mănâncă perişoare de carne, cartofi şi urzici garnisite cu un pic de castravete, roşii şi o felie de pâine integrală de grâu. Pentru desert iaurt.

O a doua versiune a salatei care se poate servi şi la cine e combinaţia de pui şi struguri, foarte gustoasă. Tot ce ai nevoie este de la 150 până la 200 g pui la cuptor sau fiert (fără piele), 1/4 ceaşcă de struguri roşii cu 1 lingură migdale mărunţită sau în totalitate, 1 lingură de maioneză şi una de iaurt. Toate acestea completate cu salată verde tocată (care este nelimitată).

Cina poate include pui, friptură la grătar sau la cuptor cu garnitura din 1/2 cană fasole, 3 cartofi fierţi mici şi o linguriţă de ulei de măsline. Asezonati la gust.

O altă opţiune pentru cină include o bucată mare de somon la grătar, garnisit cu salată de varza şi morcovi, 3/4 ceaşcă de orez brun fiert şi un pahar de suc proaspăt stors.

Gustări pot fi fructe sau iaurt.


Distribuie
..