Dieta cu supă de roşii! Iată cum poţi pierde până la 5 kilograme în 7 zile

Distribuie

Supa este un aliment săţios, iar dietele pe bază de supe sunt recunoscute ca fiind foarte uşor de urmat. Noi îţi recomandăm dieta pe bază de supă de roşii, care te ajută să scapi de până la 5 kilograme în numai 7 zile. Pentru început, există 4 reguli de bază care trebuie respectate cu stricteţe pe toată durata dietei.

Iată care sunt acestea:
1.    Consumă supa de roşii zilnic, timp de 7 zile.

2.    Bea un minim de 8 pahare de apă plată în fiecare zi.

3.    Renunţă la pâine albă, zahăr, dulciuri, alcool şi băuturi carbogazoase, pe toată durata dietei.

4.    Consumă 4-5 mese zilnic.

Supa de roşii  este foarte uşor de preparat şi se conservă foarte bine la rece, deci nu este nevoie să gateşti zilnic. Ai nevoie de 6 roşii mari, broccoli, 2 ardei verzi, şi o ţelină, scrie click.ro.  Taie legumele în cubuleţe mici şi fierbe-le la foc mediu timp de 20 de minute. Adaugă o lingură de ulei de măsline, pentru îmbunătăţirea digestiei, şi asezonează cu busuioc, puţină sare şi piper. Poţi savura supa caldă sau rece, în funcţie de preferinţe.

După ce ai preparat supa, este un meniu pentru fiecare zi a săptămânii pe care trebuie să-l urmezi. Combină supa de roşii cu alte alimente în felul următor:

Ziua 1: Consumă supa de roşii la discreţie şi orice fructe, în afară de banane şi struguri.

Ziua 2: Supa de roşii şi legume înnăbuşite, în afară de cartofi şi porumb.

Ziua 3: Supa de roşii şi fructe şi legume proaspete, la alegere.

Ziua 4: Supa de roşii, legume proaspete la alegere şi brânză de vaci degresată.

Ziua 5: Supa de roşii şi 200 de grame de peşte (preparat la grătar sau la cuptor)

Ziua 6: Supa de roşii, legume proaspete la alegere şi 200 de grame de pui sau peşte.

Ziua 7: Supa de roşii, legume proaspete şi orez sălbatic

Este foarte important să continui cu un regim echilibrat după cele 7 zile de dietă, altfel rişti să recapeţi imediat kilogramele pierdute. Este greu să renunţi la toate alimentele pe care le consumi de o viaţă întreagă, dar poţi încerca să menţii o dietă sănătoasă. Optează pentru un regim alimentar pe bază de proteine, fructe şi legume, şi răsfaţă-te cu alte minunaţii culinare doar la ocazii speciale.


Distribuie