Dau jos greutatea în plus cât ai clipi! Cum slăbesc rusoaicele 30 de kilograme în 2 luni

Distribuie

Rusoaicele nu întâmpină probleme când vine vorba de slăbit pentru că… elimină două grupe de alimente din regimul alimentar!

Nutriționiștii ruși recomandă să limitați consumul de carbohidrați, în special zaharurile(bomboane, înghețată, ciocolată, produse de patiserie), deoarece se dizolvă repede în organism și se transformă în grăsime. Mai mult, piperul, muștarul și maioneza nu se consumă în cantități prea mari.

Din meniul dietei rusești sunt excluse alimentele afumate și sărate, cu excepția verzei murate (îmbunătățește digestia). Sunt excluse și băuturile alcoolice. Dieta rusească ar trebui să fie urmată timp de cel puțin două luni.

Iată și meniul unei săptămâni:

Luni

Mic dejun: 100 g pește fiert, 150 g salată de varză, mazăre verde, morcovi fierți, o ceașcă de cafea neagră, fără zahăr.

Gustare: 150 g carne fiartă, 100 de grame de brânză de vaci, 2 mere.

Prânz: supă de legume, 150 g salată de varză și morcovi, 1 ceașcă de compot de mere.

Cină: 100 g pește fiert, 2 cartofi fierți, o ceașcă de ceai fără zahăr.

Marți
Mic dejun: 200 g salată de varză tocată, mazăre verde și ceapă, asezonată cu ulei vegetal, o ceașcă de cafea neagră.
Gustare: 1 cană iaurt.
Prânz: 100 g pește fiert, un pahar de suc de mere.
Cină: 100 g pește fiert, 2 cartofi fierți, 1 portocală.

Miercuri
Mic dejun: 1 ou fiert moale ou, 1 felie pâine prăjită, o ceașcă de cafea neagră.
Gustare: 100 g terci de cereale cu fructe.
Prânz: 150 g carne de pui slabă fiartă, 2 mere, 1 portocală.
Cină: salată condimentată cu ulei vegetal, 1 cană suc de mere.

Joi
Mic dejun: 1 ceaşcă iaurt, 1 biscuit.
Gustare: salată de legume crude, asezonată cu ulei vegetal.
Prânz: 100 g carne fiartă, 150 de grame de salată de varză acră şi ceapă verde.
Cina: un bol de supă de legume, 100 g morcovi raşi proaspeţi, cu un pic de maioneză.

Vineri
Mic dejun: 3 linguri brânză de vaci, o ceaşcă de cafea neagră, fără zahăr.
Gustare: 2 mere, 2 portocale, 1 pahar suc de portocale.
Prânz: 1 mezel dietetic, 150 g varză proaspătă cu suc de lămâie, 1 pahar suc de portocale.
Cina: 150 g peşte slab fript, 100 g coacăze negre, un pahar de apă minerală.

Sâmbătă
Mic dejun: 100 de grame de carne fiartă, 100 de grame de varză acră.
Gustare: 100 g brânză de vaci fără grăsimi.
Prânz: un bol de legume sau supă de ciuperci, o bucată mică de pâine neagră.
Cina: 1 bucată de carne de porc la grătar, 100 de grame de sfeclă fiartă, o ceaşcă de ceai fără zahăr.

Duminică
Mic dejun: 100 de grame de fulgi de ovăz cu 1 lingură miere.
Gustare: 150 g de salată de fructe după cum se doreşte.
Prânz: 100 g peşte fiert, 150 g salată de legume crude asezonată cu ulei vegetal.
Cina: 100 de grame de carne de pui fiartă, 2 cartofi fierţi, 1 măr, 1 cană suc de mere.

bewoman.ro.


Distribuie