Cum să TE TREZEŞTI mai uşor dimineaţa

Distribuie

Deşi este un lucru pe care majoritatea îl detestă, trezitul de dimineaţă are numeroase beneficii. Dar cum să păcălim somnul în fiecare dimineaţă şi cum să ne trezim fericiţi şi împliniţi?

Fiecare iubeşte să stea în pat atâta timp când doreşte, iar activităţile cotidiene nu permit acest lucru. Iată cum se poate de păcălit somnul şi de trezit fresh şi binedispus în fiecare dimineaţă.

Nu mai amânaţi momentul în care faceţi schimbări în viaţa voastră, iar acel „de mâiine” sau „de lunea viitoare” transformaţi-l în azi. Astfel veţi rămâne doar cu vorbele, nu şi faptele.

Dacă mergeţi la somn la aceeaşi oră, trezirea va fi mult mai uşoară şi odihna mult mai plăcută deoarece organismul va şti că e timpul să se recupereze.

Acelaşi lucru se întâmplă şi dacă vă treziţi în aceeaşi zi la aceeaşi oră, ceasul personal care se numeşte „creier” singur va da de ştire. În plus, dacă obişnuiţi să mergeţi la somn mai devreme, va fi mult mai uşor să vă treziţi devreme.

Se spune că sunt necesare 21 de zile pentru ca acesta să devină un obicei. După, nu veţi mai avea nevoie de stimulente pentru trezire.

Atunci când sună alarma, trebuie să aveţi un motiv foarte bine definit pentru trezire. Faptul că trebuie să  mergeţi la muncă este un motiv destul de puternic, însă ar fi mai plăcut să aveţi o motivaţie care să bucure. Aceasta poate fi că vreţi să ieşiţi la alergat dimineaţa, pentru a servi cafeaua cu iubitul, sau pentru prăjitura aceea savuroasă care trebuie savurată.

În cazul în care consumaţi anumite medicamente, aveţi grijă ca acestea să nu aibă efect secundar asupra somnului. Dacă acestea influenţează, atunci trebuie schimbate pentru a nu provoca probleme în viitor.

Dacă întunericul acţionează ca un somnifer, atunci lumina ar trebuie să acţioneze ca o alarmă.

Să aveţi parte doar de dimineţi luminoase!


Distribuie