Cum să te antrenezi CORECT acasă, pentru ca să ai efecte UIMITOARE

Distribuie

Dacă ai decis să te antrenezi acasă, ai nevoie de câteva sfaturi de bază care te vor ajuta să atingi performanţe foarte bune. Tot ce se cere de la tine este să respecţi câteva din regulile esenţiale.

Un prim sfat ar fi să te antrenezi de 4 ori pe săptămână pentru ca să reuşeşti să antrenezi toate grupele de muşchi. Se pot lucra 2 grupe la antrenament, 2-3 exerciţii a câte 3-5 ori fiecare. Este absolut necesar antrenarea tuturor grupelor musculare, fără a trece peste vreuna, deoarece anume de asta depinde dezvoltarea unui corp armonios.

Poţi efectua diverse exerciţii doar cu greutatea corpului: flotări, flotări între scaune, genuflexiuni, exerciţii pentru abdomen, sărituri, şi ridicări pe vârfuri.

Durata fiecărui antrenament nu ar trebui să depăşească 1 oră şi ar fi ideal dacă antrenamentul s-ar face aproximativ la aceeaşi oră în fiecare zi.

Foarte benefice sunt şi antrenamentele cardiovasculare în aer liber, cum ar fi: aleragtul, mersul pe bicicletă, înotul, urcatul scărilor în viteză, şi altele.

Un lucru foarte important este să exersezi regulat odată ce ai început antrenamentele. Nu trebuie să te aştepţi la rezultate nemaipomenite încă de la început. Tot ce trebuie e să ai răbdare, pentru că rezultatele nu vor întârzia să apară.


Distribuie