Cum să slăbeşti sănătos şi RAPID până la Paşte

Distribuie

Kilogramele puse încet, încet în jurul taliei încep să te facă să priveşti cu furie la toaletele de petrecere din garderoba ta? Nu mai poţi suporta încă o cheltuială în plus pentru a arăta superb la petrecerea de Paşte? Ce rămâne de făcut? Cu un pic de efort, o voinţă de fier şi o dietă adecvată poţi să dai jos între 4 şi 6 kg în doar două săptămâni, fără să faci eforturi financiare.

Iată cum poţi ajunge la silueta dorită fără să te supui unor chinuri groaznice, potrivit sanatate.acasa.ro.

Mic dejun sănătos

Mesele principale ale zilei au o importanţă deosebită în încercarea ta de a da jos kilogramele puse peste noapte. Este recomandat să îţi începi ziua cu un meniu săţios, care să îţi taie cheful de a mai ciuguli ceva până la masa de prânz. Ouăle sunt un aliment excelent pentru a stăvili pofta de a mai lua gustări între mese.

O omletă asezonată cu mozzarella şi felii de roşii servită fără pâine îţi va da forţă pentru a rezista până la ora prânzului fără prea mult efort. Cafeaua de dimineaţă ar trebui, de asemenea, consumată fără zahăr. Este mult mai sănătoasă. De altfel, zahărul şi îndulcitorii artificiali ar trebui eliminaţi din alimentaţia ta pentru următoarele două săptămâni.

Prânz îmbelşugat

Mesele tale ar trebui să conţină preponderent proteine, surse de grăsime şi legume cu un conţinut redus de carbohidraţi. Dacă pentru primele două criterii, carnea de vită, pui sau curcan, precum şi peştele şi fructele de mare rezolvă problema, la capitolul vegetale poţi servi cu încredere broccoli, spanac, ridichii, salată verde, varză simplă sau varză de Bruxelles. Ciupercile sunt, de asemenea, ingrediente ce pot intra în meniul tău datorită conţinutului mare de fibre.

Cină uşoară

Cina va trebui să fie o masă care să îţi dea o stare de linişte peste noapte. Acest lucru înseamnă că nu trebuie să îţi încarci stomacul cu mâncăruri copioase. La masa de seară poţi servi o salată grecească, o salată de legume cu brânză, ciuperci umplute cu ceapă verde şi caşcaval ras, un ghiveci de legume sau o supă cremă de legume.

Masa secretă

Chiar dacă nutriţioniştii îţi recomandă să te opreşti la doar trei mese pe zi, este mai mult decât probabil că nu vei reuşi să treci peste stresul orelor de muncă fără o gustare mai mult sau mai puţin secretă. Încearcă unele combinaţii care îţi vor potoli pofta de mâncare rapid: brânza măturată de capră cu struguri sau iaurturile cu fructe confiate şi fructe proaspete te pot ţine departe de gogoşile cu ciocolată şi te ajută să scapi de excesul ponderal în timp-record!


Distribuie