Cum să-ţi tonifiezi fundul în doar 8 minute pe zi! VIDEO

Distribuie

Pentru tonifierea posteriorului nu este neapărat nevoie să mergi la sală şi să foloseşti toate aparatele sofisticate de antrenament. Vezi mai jos ce trebuie să faci pentru ca să obţii o siluetă şi un fund la care ai visat dintotdeauna.

Poţi să ridici tonusul muşchilor fesieri printr-o serie de exerciţii zilnice.

Partea bună: durează doar opt minute şi tot ce ai nevoie este o saltea.

Multe dintre femei se trezesc în pragul sărbătorilor că tonusul lor muscular nu mai este acelaşi.

Mai mult de atât, abia acum când revin la ţinute mai elegante, îşi dau seama că posteriorul nu mai este în aceeaşi formă ca înainte şi chiar s-a lăsat, scrie lyla.ro

Nicio panică! Tonusul poate fi redobândit cu ajutorul unei serii scurte de exerciţii special destinate tonifierii fundului.

Exerciţiile durează doar opt minute, fiind numai bune pentru a intra în priză, dimineaţa. Mai mult de atât, tot ce ai nevoie pentru realizarea lor este o saltea.

Aşadar în aproximativ o lună şi jumătate, vei vedea rezultatele fără a-ţi rupe două ore pe zi pentru a merge la sală şi fără a da bani pe haine sport, fiindcă exerciţiile pot fi făcute atât în dormitor, cât şi în sufragerie, durează doar opt minute şi le poţi realiza şi într-o pereche de pantaloni scurţi şi un tricou de casă.

Video: 


Distribuie