Cum să ai braţele subţiri şi tonifiate fără prea mult efort

Distribuie

În sezonul cald al anului purtăm rochii, maiouri şi tricouri care ne expun braţele, de aceea este necesar să arătăm bine, fără a ne simţi stingherite de nişte braţe prea groase, avâd un surplus de grăsime sau piele lăsată.

Exerciţiile pentru braţe sunt deosebit de eficiente şi uşoare, iar programul zilnic al fiecăruia nu va fi afectat, întrucât nu necesită foarte mult timp. Totodată, exerciţiile vor ajuta la tonificarea muşchilor, oferind corpului o stare de bine şi condiţie fizică de invidiat.

Flexiuni simple ale braţelor

– Pe o suprafaţă dreaptă şi plană, aşează-te în poziţie verticală, cu spatele drept, mâinile întinse pe lîngă corp, privirea înainte şi picioarele drepte.

– În acest exerciţiu pentru braţe trebuie să ţii în fiecare mână o greutate de 1 kg. Aceasta poate fi reprezentată de o ganteră, dacă eşti la sală, sau de o sticlă micuţă cu apă, dacă eşti acasă şi nu beneficiezi de echipament sportiv standard.

– Repetă mişcarea timp de un minut, menţinând un ritm constant al respiraţiei.

Flexiuni individuale ale braţelor

– Din poziţia iniţială, descrisă în exerciţiul de mai sus, îndoaie braţul drept, până când acesta ajunge la nivelul umărului.

– Coboară braţul drept uşor, pe lângă corp, apoi realizează flexiunea completă a braţului stâng, executând aceeaşi mişcare.

– Nu uita să menţii o postură verticală a corpului, privirea rămânând mereu înainte, iar picioarele mereu depărtate la o distanţă egală.

– Repetă acest exerciţiu pentru braţe timp de un minut sau în 2 seturi a câte 8 repetări, apoi ia o pauză de 30 de secunde, continuând cu următorul exerciţiu.


Distribuie