Cele mai simple şi eficiente exerciţii pentru un fund frumos

Distribuie

Dacă nu eşti mulţumită de felul cum arată fundul tău, dacă crezi că e prea mare sau prea mic, prea moale sau prea ferm, atunci trebuie să apelezi la aceste exerciţii. Cu ajutorul lor, poţi obţine fundul pe care ţi-l doreşti.

Ghemuirile sunt printre cele mai bune exerciţii pe care le poţi face pentru coapse, fund şi şolduri. Există mai multe feluri de ghemuiri, cum ar fi acela în care foloseşti şi un scaun în cadrul exerciţiului.

Stai cu picioarele depărtate ţinând spatele drept iar genunchii poziţionaţi în spatele vârfurilor picioarelor. Lasă-ţi posteriorul să atingă uşor şezutul scaunului după care încordează muşchii fesieri pentru a te ridica.

Urcatul pe o treaptă. Pentru acest exerciţiu trebuie să te foloseşti de o treaptă sau de o mică platformă pentru a urca alternativ când cu un picior când cu celălalt. Alege o platformă suficient de ridicată, care să îţi oblige genunchiul să se îndoaie la un unghi de 90 de grade.

Mersul pe bicicletă este foarte bun pentru inimă dar şi pentru muşchii din zona şoldurilor, pentru coapse şi fese. Pe o bicicletă staţionară alternează reprizele de 3 minute la 70-80 rpm cu cel de 2 minute la 100-110 rpm pe o perioadă de circa jumătate de oră.

La fel de eficiente în arderea caloriilor sunt şi deplasările pe o bicicletă normală, 45 de minute de ciclism putând duce la pierderea a până la 335 de calorii.

Alergatul, ca şi mersul pe jos, este o activitate accesibilă, care ajută la pierderea în greutate. Însă din punct de vedere fizic, alergatul este excelent pentru modelarea feselor, mai ales dacă incluzi în traseul tău şi câteva dealuri.

Kickboxing-ul este o modalitate excelentă de antrenament . Loviturile de picior vor lucra coapsele, talia şi fesele iar loviturile combinate vor exersa cu precădere abdomenul şi îl vor întări. În acest fel, se pot pierde până la 500 de calorii în aproape o oră de antrenament.

Mersul pe jos este uşor, îl poţi practica peste tot şi nu cere nimic deosebit. Se pot arde până la 300 de calorii pe oră în timpul unei plimbări.

sursa: lyla.ro


Distribuie