Ceea ce NU trebuie să faci atunci când vrei să slăbeşti

Distribuie

Majoritatea femeilor care nu sunt mulţumite de silueta lor, apelează la diverse diete. Problema este că deşi acestea ţin cu tot dinadinsul să slăbească, comit multe greşeli în alimentaţie, iar asta nu face decât le mai adauge kilograme în plus.

1. Renunţi la prea multe calorii. 

Credem că renunţând la din ce în ce mai multe calorii vom slăbi mai repede. De fapt, tăind prea multe calorii din meniu, rezultatul obţinut este exact invers, şi astfel vine starea de foame continuă care ne face să mâncăm mai des şi mai mult. Ajungem astfel să mâncăm tot de la ce ne-am abţinut pe parcursul dietei. 

2. Sari peste principalele mese ale zilei. 

Renunţarea la una sau mai multe mese pe zi poate părea normal atunci când lvrei să scapi cu calorii. În realitate însă, efectul este acelaşi ca în cazul renunţării la prea multe calorii, exact opus. Atunci când îi refuzi organismului combustibilul de care are nevoie, îl suprasoliciţi. Ajungi astfel la sfârşitul zilei, când organismul îţi va comanda inconştient să recuperezi inclusiv mesele pierdute şi vei mânca peste măsură. 

3. Mâncatul continuu. 

Am auzit de foarte multe ori că avem nevoie de mese mici, de mai multe ori pe zi. Atunci când mănânci toată ziua extrem de puţin, nu te vei simţi niciodată sătulă. Aşa că mănâncă câte ceva la fiecare 4 ore. Asta înseamnă 3 mese normale şi o mică gustare.

4. Suprasaturarea de dinainte şi după exerciţiile fizice. 

Sportivii de performanţă au nevoie de combustibil înainte şi după probele lor sportive. Femeile însă, mai precis cele care nu fac sport de performanţă, vor afla că mâncarea de dinainte şi după exerciţiile fizice nu le va fi deloc de folos. Pe lângă disconfortul provocat de o burtă plină, toate caloriile arse în timpul efortului fizic se vor depozita înapoi în organism. Încearcă să îţi programezi orele de sport aproximativ lângă orele în care iei gustarea şi nu lângă mesele importante ale zilei. 


Distribuie