Cea mai tare DIETĂ! Slăbeşte zeci de kilograme cu dieta de TREI ORE

Distribuie

Dieta de doar trei ore a fost inventată de unul dintre cei mai mari antrenori de fitness din lume, Jorge Cruise. El şi-a dat seama că pentru a scăpa în mod sănătos şi natural de greutate, este nevoie ca metabolismul persoanei care doreşte să slăbească trebuie să fie stimulat. Iată cum se face acest lucru.

Corpul uman reuşeşte să elimine substanţele de care nu are nevoie şi pe cele nocive mult mai des, ceea ce înseamnă că depunerile adipoase scad, informează lyla.ro.

Dieta de trei ore presupune o stimulare a metabolismului cu ajutorul mâncatului. Tocmai de aceea este agreată de foarte multă lume iar rezultatele sunt de-a dreptul surprinzătoare, unele persoane reuşind să slăbească peste 40 de kilograme în câteva luni.

În principiu, dieta de trei ore presupune ca persoana care doreşte să slăbească să mănânce la un interval de trei ore. Astfel, organismul este obligat să proceseze mâncarea rapid, arderile se intensifică şi astfel cantitatea grăsimii corporale scade. Există câteva reguli de urmat însă, pentru ca această dietă să funcţioneze:

Micul dejun trebuie luat la maxim o oră după ce v-aţi trezit.

Fiecare masa trebuie sa aiba maxim 400 de calorii, deci pesele trebuie sa fie dese si mici.

Cina trebuie să fie luată cu cel puţin trei ore înainte de culcare.

Totodată, această dietă presupune consumul de alimente slabe în grăsimi, în carbohidraţi şi în zahăr. Poate fi consumată doar carne slabă şi peşte, lactate cu un procent scăzut de grăsimi, băuturi fără zahăr, citrice şi lecume care să nu conţină mult amidon, precum cartofi sau orez.

Iată ce meniuri poţi consuma pentru dieta de trei ore:

Mic dejun: Un bol cu fulgi de ovăz cu cu iaurt degresat sau un ou fiert, o felie de pâine integrală, o roşie sau un ardei sau un sandviş din piept de curcan la grătar şi brânză slabă;

Gustare: Un iaurt mic simplu;

Prânz: Peşte la grătar cu garnitură de legume fierte pe abur sau Salată de legume şi piept de pui cu lămâie sau salată de ton;

Gustare: O salată mică de fructe sau 5 biscuiţi din cereale integrale sau migdale;

Cina: 100 g brânză de vaci sau 100 g mazăre fiartă cu piept de curcan la grătar sau 100 g de orez cu legume.


Distribuie