Ce şi cum să te alimentezi cand mergi la SPORT

Distribuie

Într-o cură de slăbire este indispensabil să faci sport şi să te alimentezi sănătos. Dacă te vei alimenta într-un mod inteligent, vei avea o mai multă energie pentru antrenament, dar şi vei obţine performaţe vizibile în slăbire . Mai mult, alimentaţia corectă te va ajuta să te menţii în formă după ce ai ajuns la o greutate dorită.

Indiferent de vârstă, abilitaţile atletice sau scopul pe care ţi l-ai propus – pentru a avea randament maxim – obiceiurile alimentare performante va ajuta să-ţi creşti şansele să ajungi la linia de final şi să o depaşeşti.

Trebuie să ştii că alimentaţia corectă este necesară pentru antrenamente mai eficiente.

Alimentaţia înainte de antrenament

Potrivit nutriţioniştilor alimentaţia înainte de antrenament este recomandată,numai dacă constă din carbohidraţi şi este luată cu o oră înainte de antrenament. Dar, întrucat nu ar avea timp să aibă loc golirea gastrică şi nu este indicat sa facem sport „cu burta plină”, este bine să mâncăm înainte de antrenament cu aproximativ 3 ore.

Alimentaţia după antrenament

Chiar dacă antrenorul îţi interzice să mănânci după sport, studiile au arătat ca este bine să mâncăm la cel mult o ora după finalizarea antrenamentului. Se recomandă ca acest pranz sa fie bazat pe carbohidraţi, dar să conţină şi proteine.


Distribuie