Ce exerciţii trebuie să practici pentru CREŞTEREA SÂNILOR

Distribuie

Dimensiunea sânilor este o problemă frustrantă pentru foarte multe dintre noi. În cele mai multe cazuri, vrem sâni mai mari, mai fermi şi mai ridicaţi. Însă în timp ce operaţiile estetice nu sunt la îndemâna tuturor şi necesită mult timp de refacere, rămâne sportul ca alternativă.

Exerciţiile pentru creşterea sânilor nu vor mări efectiv sânii, însă cu antrenamentul potrivit bustul va părea mai plin şi mai ridicat datorită construirii unui suport muscular sub sâni. Pectoralii puternici vor oferi un efect natural de push-up, iar efectele se vor păstra pe termen lung, în ciuda înaintării în vârstă.

Încearcă aceste exerciţii pentru creşterea sânilor, te vor ajuta să ai un bust mai frumos şi îţi vor sculpta în acelaşi timp şi braţele şi umerii.

Exerciţii pentru creşterea sânilor de dificultate mică

– Stai la un metru distanţă de perete;

– Sprijină-te cu mâinile de mingea de stabilitate, la nivelul umerilor.

Foto:divahair.ro

– Flexează-ţi treptat coatele, ţinându-le în exteriorul corpului, în timp ce îţi apropii pieptul de minge;

– Împinge corpul în poziţia iniţială, ajutându-te doar de braţe;

– Fă între 10 şi 15 repetări în 3 seturi.

Foto:divahair.ro

– Aşează-te dreaptă pe un scaun;

– Ţine mâinile la nivelul pieptului şi strânge-ţi palmele cât de tare poţi;

– Simte cum se încordează muşchii, în timp ce menţii mişcarea timp de 10 secunde;

– Relaxează-te 5 secunde şi repetă de 10-15 ori, în seturi de 3.

– Pentru o dificultate sporită, ia o minge de tenis şi pune-o între palme şi strânge mingea cât de tare poţi.

Foto:divahair.ro


Distribuie