Ce exerciţii SIMPLE trebuie să faci ca să ai picioarele antrenate şi TONIFIATE

Distribuie

Toate femeile îşi doresc să arate bine, să fie mereu în formă, frumoase şi să aibă un corp de invidiat. Picoarele ocupă un loc extrem de important în acest sens. De picioare trebuie să avem grijă, practicând diverse exerciţii pentru a le tonifia muşchii.

Iată câteva exerciţii care îţi vor antrena muşchii picoarelor şi le vor tonifia:

Pentru coapse subţiri

Începe exerciţiul în poziţia ortostatică, cu picioarele depărtate la nivelul umerilor, iar braţele fixează-le pe talie.

Pune un picior în faţă spre trunchi, formând între gambă şi coapsă unghi  de 90 de grade, apoi extinde piciorul în lateral ridicându-l uşor în sus. Repetă mişcarea de 20 de ori cu un picior după care schimbă-l cu celălalt şi reîncepe mişcarea.

Pentru a-ţi tonifia coapsa internă

Începe exerciţiul în poziţia de semigenoflexiune, cu genunchii în lateral iar picioarele ţine-le depărtate.

Coboară cât mai jos ridicându-te pe vârful degetelor, apoi revino la poziţia iniţială, păstrând poziţia de semigenoflexiune. Repetă mişcarea de 30 de ori.

Pentru coapse de invidiat

Începe exerciţiul în poziţia patrupedă cu palmele la sol şi un picior extins paralel podelei.

Din această poziţie întinde piciorul spre trunchi, ajungând la poziţia laterală apoi revino la poziţia iniţială. Repetă mişcarea de 20 ori, iar apoi schimbă piciorul şi repetă din nou.


Distribuie