Când nu este indicat să faci SPORT

Distribuie

Nu există doctori care să vă interzică mişcarea alături de un regim alimentar sănătos şi echilibrat. Cu toate acestea, dacă aveţi un program de sport pe care îl respectaţi întotdeuna, există şi momente în care trebuie să evitaţi activitatea fizică.

Iată când nu este indicat să faceţi sport:

Dacă aveţi dureri musculare cauzate de gripă sau răceală, e indicat să nu faceţi exerciţii. Sportul nu accentuează aceste dureri, dar răceala trece într-un timp mai îndelungat. Aşa că, timp de două săptămâni, cât ţin astfel de afecţiuni, este bine să evitaţi sala de sport, scrie csid.ro.

Dacă vă doare spatele şi tot corpul este încordat, se poate ca organismul să vă transmită: „Am nevoie de o mică pauză!”

Dacă i-o oferiţi timp de câteva zile, puteţi să vă reluaţi programul de sport fără probleme, iar exerciţiile să fie chiar mai eficiente.

Aţi exagerat cu munca în ultimul timp? Exces înseamnă peste 12 ore pe zi, iar în acest caz nu vă suprasolicitaţi corpul şi cu un program de sport. Reluaţi activitatea sportivă după ce „zilele nebune” s-au terminat.

Insomniile exclud activitatea sportivă. Motivul? Lipsa somnului scade dramatic imunitatea. Pe de altă parte, sportul creşte producţia hormonului de stres care, la rândul lui, va sca­de imunitatea. Nu are rost să riscaţi să ajungeţi cu sistemul imunitar la pământ.

Chiar dacă se spune că în timpul menstruaiţiei trebuie să staţi liniştite, ei bine, această credinţă populară este falsă. Dacă aveţi cele mai groaznice crampe pe care le-aţi simţit vreodată, mergeţi la sala de sport şi preferaţi yoga, banda de alergare sau bicicleta.

Orice fel de activitate fizică care îmbunătăţeşte activitatea sanguină în zona pelviană reduce intensitatea durerii.


Distribuie