Ameliorează durerile de cap, gât şi spate, prin câteva tehnici eficiente. GALERIE FOTO

Distribuie

Dacă te supără durerile cap, braţe, gât sau spate, în niciun caz nu le ignora. Înainte de a apela la medic, ai putea să încerci să te tratezi de sine stătător, în condiţii de casă. Amber Davis, autorul cărţii “Terapia punctelor Trigger: un ghid pentru ameliorarea durerii”, dezvăluie cum să scoţi presiunea şi să permiţi muşchilor să se relaxeze. Câteva dintre aceste tehnici ţi le descoperim mai jos.

Cum să ameliorezi durerea în antebraţ
Stai pe un scaun şi sprijină antebraţul pe coapsă. Îndoaie o palmă în pumn, masează partea internă a celuilalt antebraţ cu mişcări uşoare, la fel cum în imagine.

Cum să scapi de durerile din regiunea gâtului
Pune degetele mâinii pe regiunea dintre gât şi umăr şi masează cu mişări moderate în sus-jos, perpendicular pe fibrele musculare.

Ameliorează durerile de cap
Pune degetele unei mâinii la ceafă, iar cu palma celeilalte mâni apasă peste degete, masând uşor. În timpul masajului ar trebui să laşi capul puţin în spate şi să te te relaxezi.

Gamba piciorului
Pentru a scăpa de durerile din gaba piciorului trebuie să te aşezi jos pe podea sau pe un scaun, astfel încât gamba care te supără să fie deasupra genunchiului celuilalt picior. Mişcă încet şoldurile înainte şi înapoi, de-a lungul genunchiului. Poţi să te ajuţi cu mâinile, însă ai grijă să masezi piciorul de genunchi.
 

Cum să eviţi durerile în partea inferioară a spatelui
Pune o minge de tenis în regiunea osului sacru. Masează uşor partea încordată, presând mingea, rostogolind-o uşor. Masajul îl poţi repeta de câteva ori pe zi. Pentru a spori efectul, îţi recomandăm să faci masajul sprijinit de un perete. 


Distribuie