Află cum să slăbeşti eficient şi rapid prin ciclism

Distribuie

Ciclismul este un exerciţiu popular pentru a pierde în greutate şi pentru că a sosit primăvara, aceasta se poate face şi în aer liber Potrivit numeroaselor studii, ciclismul oferă o serie de beneficii de sănătate, inclusiv aer curat, fitness cardiovascular îmbunătăţit, expunerea la soare şi creşterea mişcării. Zumi.md îţi descoperă şi alte motive pentru care trebuie să alegi ciclismul.

Ajută la pierderea în greutate
Ciclismul e un antrenament energic, care ajută la arderea grăsimilor. Poţi arde 450 de calorii  pe oră, la viteza de 12 mph pe un drum plat. Ciclismul funcţionează pe muschii coapsei superioare, gambei şi spatelui. De asemenea, ajută la modelarea şi întărirea coapselor şi în regiunea bazinului.
Îmbunătăţirea fitnessului cardiovascular: Ciclismul face mai puternică inima, îmbunătă?e?te circula?ia sângelui ?i reduce nivelul grăsimilor din sânge.

Expunerea la lumina soarelui
Dacă este practicat în aer liber, datorită razelor solare, ciclusmul  generează vitamina D în organism, ceea ce poate ajuta la prevenirea cancerului de prostată, cancerului de sân şi osteoporozei.

Nivelul de fitness îmbunătă?it
Ciclismul arde calorii, creşte rata metabolică şi construieşte tonusul muscular. Poţi îmbunătăţi forţa picioarelor, dacă  mergi cu bicicleta în mod regulat.

Reduce durerile de spate
Ciclismul prevede dezvoltarea coloanei vertebrale. Ciclismul dezvoltă şi consolidează muschii spatelui şi dezvoltă, de asemenea, muşchii mici, care susţin vertebrele individuale.

Reducerea stresului
Ciclismul reduce stresul, ceea ce duce la scaderea colesterolului şi a tensiunii arteriale.

Transpira?ie
Ciclismul face majoritatea oamenilor să transpire, ceea ce este bine pentru că eliberezi toxinele şi înlocuieşti lichidele pierdute cu apă.

Stimularea sistemului imunitar
Ciclismul întăreşte sistemul imunitar, care serveşte la protejarea organismului de infecţii şi boli sistemice diverse.

Cum slăbeşti prin ciclism?
Pentru cele mai bune rezultate, plimbă-te cu bicicleta minim 20 de minute în fiecare zi.
O plimbare cu bicicleta de 15 minute va arde cel puţin 54 de calorii, deci include bicicleta în rutina de zi cu zi, mai ales că primăvara promite a fi călduroasă.

 


Distribuie