7 SECRETE care te ajută să slăbeşti mai uşor şi să fii într-o formă de invidiat

Distribuie

Pentru a slăbi nu trebuie neapărat să încercăm mereu dietele cele mai chinuitoare sau să facem cele mai epuizante antrenamente la sală. În primul rând trebuie să revizuim obiceiurile alimentare de zi cu zi, pentru că anume acestea sunt adevăratul pericol al siluetei noastre.

1. Bea apă! Cu cât bem mai multă apă, cu atât organismul nostru procesează mai uşor produsele alimentare iar eliminarea din organism se desfăşoară mai uşor. 

2. Renunţă la gustările de noapte! A ronţăi în faţa televizorului este unul dintre obiceiurile cele mai periculoase pentru siluetă.  În astfel de cazuri, mai bine taie un măr şi o portocală în felii şi mănâncă-le în faţa televizorului.

3. Bucură-te de alimentele preferate cu măsură! Dacă vrei să slăbeşti, nu înseamnă că trebuie să renunţi la mâncarea pe care o adori. De preferat să mănânci în prima parte a zilei şi să micşorezi cantitatea. 

4. Mănâncă des şi puţin! Cu cât organismul primeşte mai des mâncare cu atât ritmul metabolismului creşte, iar acest lucru duce la arderi mai rapide. Studiile au arătat că persoanele care mănâncă de 4-5 ori pe zi reuşesc să-şi controleze mult mai bine greutatea corporală şi pofta de mâncare.

5. Condimentează-ţi alimentaţia! Condimentele pipărate, grăbesc arderea grăsimilor şi îţi satisfac într-atât papilele gustative încât îţi taie apetitul.

6. Nu omite micul dejun! Când te trezeşti greu dimineaţa din cauza oboselii acumulate pe o perioadă lungă de timp, se întâmplă ca micul dejun să fie pe ultimul loc în mintea ta. Învaţă-te să mănânci dimineaţa, pentru că este cea mai importantă masă a zilei. Poţi încerca cu un mic efort să nu mai mănânci seara două-trei zile şi vei vedea cu ce poftă de mâncare te vei trezi a doua zi.

7. Alcool doar în weekend! Multe persoane ar fi uimite cât de multe calorii conţin băuturile alcoolice. De exemplu, 140 de mililitri de vin conţin, aproximatuv 125 de calorii. Trebuie să reduci consumul de alcool, măcar în timpul săptămânii.


Distribuie