5 exerciţii SIMPLE şi REVIGORANTE pe care le faci la locul de muncă

Distribuie

Sedentarismul de la locul de muncă în combinaţie cu poftele ocazionale îţi dau planurile peste cap. Kilogramele în plus se tot adună şi în plus, ai deja dureri musculare permanente.

Iată câteva exerciţii fizice uşoare care să te ajute să fii mereu în formă. Sunt atât de simple, încât poţi să le faci chiar la locul locul de muncă.

Exerciţiul 1: Abdomene

Stai pe marginea scaunului (fără roţi), lasă-te pe spate şi ţine scaunul cu ambele mâini. Ridică tălpile câţiva centimetri deasupra podelei, ţinând genunchii întinşi. Repetă exerciţiul de 10 ori.

Exerciţiul 2: Postură impunătoare

Din poziţia de şezut pe scaun, ridică-te în picioare cu spatele drept şi abdomenul încordat. Repetă exerciţiul de 10 ori, încet. Te va scăpa de durerile de gât şi de spate.

Exerciţiul 3: Umeri detensionaţi

Fă cercuri în faţă cu ambii umeri, 20 de repetări şi apoi schimbă direcţia, înapoi.

Exerciţiul 4: Picioare uşoare

Asigură-te că ţii spatele drept pe tot parcursul exerciţiului şi ţine picioarele bine sprijinite în podea. Pune-ţi palmele pe piciorul drept pe care îl ridici apoi de la şold şi îl întinzi înainte după care îl ţii în aer timp de 10 secunde. La fel şi cu stângul. 

Exerciţiul 5: Fără dureri de spate

Acest exerciţiu poţi să îl faci atât stând în picioare cât şi pe scaun. Pune-ţi palmele pe partea de jos a spatelui cu degetele în jos şi lasă-te pe spate. Împinge piepul în sus spre cer şi ţine coatele îndreptate spre spate.


Distribuie