5 exerciţii SPECTACULOASE care îţi ridică SÂNII

Distribuie

Sânii sunt un simbol al feminităţii, fertilităţii, maternităţii. Sânii mari sunt foarte apreciaţi de bărbaţi, însă cu trecerea timpului, din cauza greutăţii glandei mamare şi eventual a sacrinii, ligamentele de susţinere a sânilor se pot lărgi şi astfel apare aspectul sânilor căzuţi.

CUM PUTEM PREVENI LĂSAREA SÂNILOR?

Glanda mamară prezintă printre componentele sale tracturi care o străbat de la muşchii pectorali la piele, aceste tracturi susţinând-o. Mărimea glandei mamare la femeie nu este dată neapărt de ţesutul glandular, ci în special de impregnarea cu ţesut gras la nivelul sânului, scrie healthy.kudika.ro.

În general mişcările braţelor participă indirect la frumuseţea sânilor. 

ROTIRI DE BRAŢE

Rotiţi braţele întâi separat spre faţă, de câte 20 de ori fiecare braţ, apoi ambele braţe simultan rotite spre faţă tot de 20 de ori.

FLOTĂRILE

Flotările uşoare, în care staţi cu pamele şi genunchii pe podea, sunt deosebit de utile pentru ridicarea sânilor lăsaţi şi pentru menţinerea tonicităţii acestora, fiindcă aceste exerciţii stimulează muşchii pectorali.

RIDICAREA BRAŢELOR

Pentru acest exerciţiu puteţi folosi greutăţi mici, de maxim 1,5 kg. Staţi în picioare cu călcâiele depărtate. Ridicaţi ambele mâini până îndreptaţi coatele şi braţele vă trec pe lângă urechi. Coborâţi apoi braţele prin îndoirea coatelor până când pumnul ajunge la nivelul umărului, apoi ridicaţi în poziţia înitâia. Faceţi 20 astfel de repetări.

FLUTURAŞUL

Vă întindeţi pe podea pe spate, cu genunchii îndoiţi astfel încât poziţia să fie relaxantă. Întindeţi braţele în care aţi luat greutăţile ca şi cum aţi vrea să formaţi o cruce. Ridicaţi apoi braţele fără a le îndoi până ajungeţi cu greutăţile deasupra pieptului, apoi coborâţi braţele. Faceţi 15 astfel de ridicări în două serii.

FLUTURAŞUL ÎN PICIOARE

Staţi în picioare cu ambele tălpi depărtate cam cât este distanţa dintre umeri. Luaţi ganterele în mâini şi ridicaţi-le la nivelul umerilor, ţinând braţele întinse (ca şi când aţi forma o cruce). Ridicaţi apoi vertical braţele deasupra capului fără a le îndoi de la cot şi reveniţi. Faceţi 20 astfel de ridicări.

Aceste exerciţii sunt indicate de trei ori pe săptămână ca rezultatele să fie vizibile în câteva luni.


Distribuie
..