4 exerciţii simple pentru a avea SÂNI FRUMOŞI şi SĂNĂTOŞI

Distribuie

Se spune că sânii frumoşi sunt principala armă a femeii. Creşterea în popularitate a operaţiilor estetice demonstrează că într-adever femeia pune preţ pe aspectul sânilor. Astăzi un bust ideal este acel care este ferm şi ridicat. Aşadar, indiferent de mărimea sănilor, cel mai important aspect al acestora rămâne a fi tonificarea lor.

Deşi, cea mai populară metodă de a da sânilor un aspect impecabil este intervenţia chirurgicală, îţi propunem patru exerciţii  fizice  care vor asigura un bust ferm, în mod natural.

1. Presiunea
Metoda de aplicare a presiunii este cel mai simplu exerciţiu pentru  un bust frumos. Stai dreaptă cu faţa la perete şi sprijină-te de el cu mâinile. Apasă pe perete  din toată puterea, de parca ai vrea să îl mişti. Exersează timp de 10 secunde, apoi relaxează-te şi scutură mâinile.  Repetă exerciţiul de 10 ori.

2. Atingerea coatelor
Stai în poziţie dreaptă, flexează-ţi coatele şi pune-ţi mâinile pe şold. Astfel, încearcă să-ţi atingi coatele la spate. Nu o face brusc, ci lent, întinzându-ţi muşchii timp de 10-15 secunde. Exersează de 8 ori.

3. Apăsarea palmelor
Cu siguranţă ai auzit despre acest exerciţiu efectiv. Împreunează-ţi mâinile în faţa pieptului şi apasă-le cât mai tare una în alta timp de 3-5 secunde. Apoi relaxează-ţi muşchii şi repeta exerciţiul de 8-10 ori.

4. Înotul pe uscat
Înotul este cea mai eficietă motodă de tonifiere a sânilor. Dacă nu  ai posibilitatea de a merge la mare sau piscină îţi propunem o metodă de înot pe uscat. Stai dreaptă, lângă perete, încordează muşchii pectorali şi fă mişcări ca şi cum ai înota. Fă 100 de mişcări lente şi ample şi păstrează-ţi muşchii sânilor  încordaţi tot timpul.

Pe final de antrenament îţi recomandăm să faci încă un exerciţiu pentru a-ţi echilibra postura.  Ia o carte groasă, grea, pune-o pe cap şi mergi aşa prin casă timp 5  minute fără să o scapi jos.  Astfel îţi vei relaxa muşchii.


Distribuie