3 exerciţii pentru gambe perfecte! Durează doar 15 minute pe zi

Distribuie

Te uiţi cu jind după picioarele altor femei? Vrei să ai şi tu, la fel ca ele, gambe bine definite, cu musculatura perfect conturată? Se poate! Repetă zilnic cel puţin două din exerciţiile pe care ţi le prezentăm. Îţi ia maximum cinci minute, iar rezultatele se vor vedea chiar după prima lună.

Mergi pe vârfuri

Străbate camera dintr-un capăt în altul, mergând pe vârfuri, cu braţele ridicate deasupra capului, spatele drept şi gambele încordate. Numără, mergând, până la 30 (30 de secunde). Apoi relaxează-te alte 30 de secunde şi repetă de trei ori.

Stând pe burtă, ridici câte un picior

Întinde-te pe burtă şi, cu braţele întinse în faţă, ridică pe rând picioarele de câte 15-20 de ori. Fă pauză, apoi reia mişcarea. Fă patru serii de exerciţii.

gambe culcat

Genuflexiuni

Extrem de eficiente pentru dezvoltarea musculaturii gambelor sunt şi genuflexiunile. Trei serii de câte 10 exerciţii, executate zi de zi, garantează o musculatură perfect dezvoltată.

genuflexiuni

libertatea.ro.


Distribuie