21 de SECRETE cum să SLĂBEŞTI corect şi rapid

Distribuie

Scăderea în greutate presupune multă sârguinţă şi atenţie la alimentele pe care le consumi şi la stilul de viaţă.Chiar dacă eşti prea concentrată la meniu, se întâmplă să pierzi din vedere anumite obiceiuri zilnice, care scade din eficienţă, iar dieta nu dă niciun fel de rezultat. Descoperă mai jos câteva secrete care te vor ajuta să slăbeşti corect.

1. Cu 20 minute, înainte de micul dejun, bea un pahar cu apă cu lămâie şi miere. 

2. Din alcool, bea doar vin roşu, în cantităţi mici. 

3. Cu 30 de minute înainte de masă, bea apă, ci nu în timpul mesei. 

4. Mănâncă câte puţin, dar de 4-5 ori pe zi.

5. Ultima masă trebuie să o iei cu 3 ore înainte de somn. 

6. Bea ceai fără zahăr, dar cu miere. Cafeaua, fără aditivi (lapte, frişcă, zahăr).

7. Mănâncă cartofi doar fierţi sau copţi, nu mai mult de două ori pe săptămână. 

8. Strugurii şi babanele sunt permise nu mai mult de două ori pe săptămână.

9. Nu uita de sport. Fă exerciţii fizice minim 20 de minute pe zi. Timpul perfect pentru sport este de la 17:00 până la 20:00.

10. În niciun caz nu ignora micul dejun.

11. Pentru prânz se recomandă să mănânci supă, ciorbă, salată, carne fiartă, legume şi fructe. 

12. Între mese ia un iaurt, o salată uşoară, brânză de vaci sau legume. 

13. La cină mănâncă o salată, iaurt sau legume înăbuşite. 

14. Fructele ar fi bine să le mănânci în prima jumătate a zilei. 

15. Uită de bucatele prăjite. 

16. De asemenea, uită de fast-food, seminţe, nucşoare, chips-uri etc.

17. Este interzis să bei apă dulce.

18. Renunţă la maioneză.

19. Din dulciuri, poţi consuma o bucăţică de ciocolată neagră, în prima jumătate a zilei. 

20. Spune „NU” alimentelor bogate în amidon, plăcintelor şi biscuiţilor.
 
21. Mănâncă porţii mici: nu mai mult de 200 gr. pentru o masă. 


Distribuie