De ce bărbaţii NU se pricep la cumpărături

Distribuie

Un studiu britanic a descoperit ce îi „cucereşte” pe bărbaţi şi de ce femeile sunt mai buni cumpărători decât aceştia. Aşadar, bărbaţii sunt atraşi de etichetele roşii şi pot cumpăra tot ce le cade în mâini fără să se implice prea mult, în timp ce femeile văd dincolo de toate strategiile de marketing.

Bărbaţii pot cumpăra fără să-i intereseze prea multe detalii despre un oarecare produs dacă acesta are eticheta roşie. Ei cred că această culoare semnalează reduceri. Totodată bărbaţii sunt mai fericiţi la finalul unei curse de cumpărături pentru că ei consideră că au economisit bani. Cu cât cursa este mai scurtă, cu atât mai mulţi bani au economisit.

Realizatorii studiului au constatat că bărbaţii se simt mai optimişti atunci când trebuie să cumpere ceva care are eticheta roşie. Acest lucru le oferă încredere în sine şi în alegerea făcută.  În primul rând bărbaţii nu iubesc cumpărăturile, din acest motiv nici nu se pricep.

Aceştia consideră că femeile au o problemă de ordin interior şi din acest motiv insistă de nenumărate ori ca bărbaţii să le însoţească atunci când vor să cumpere ceva. În aceeaşi ordine de idei, bărbaţii sunt nerăbdători şi urăsc să piardă timpul plimbându-se prin magazine.

În subconştientul masculin, cumpărăturile se egalează cu estetica, care este redirecţionată femeilor.

Există şi bărbaţi care iubesc cumpărăturile, dar aceştia sunt foarte puţini.

Dacă vrei să-l faci pe bărbatul tău să iubească cumpărăturile, munca ta va fi în zadar: pentru el plăcerea sau vine de la sine, sau pur şi simplu nu există.


Distribuie