Uite ce să mănânci pentru a avea un ten perfect iarna. 7 alimente

Distribuie

Pielea are mult de suferit iarna. Frigul, variaţiile de temperatură, vântul şi umezeala dăunează grav pielii. Esenţiale sunt cremele şi loţiunile pentru îngrijirea pielii şi a tenului, în principal, dar fundamentală rămâne alimentaţia. Apelează la cele şapte alimente ideale pentru piele iarnă şi o să vezi cât de frumoasă o să fii.

 Vitamina A este vitală, mai ales în sezonul rece. Dacă nu ai suficientă vitamina A în dietă, cea care suferă cel mai mult este pielea. Pielea are un aspect uscat şi îmbătrânit, se ridează şi se irită foarte uşor. Soluţia: alimentele bogate în vitamina A şi în principal frunzele verzi. Dintre acestea spanacul este ideal.

Citricele sunt un aliat de nădejde în perioada rece a anului. Conţin vitamina C care susţine stratul de cologan şi sistemul imunitar. În plus sunt o bună cale de hidratare. Soluţia: două portocale sau alte citrice în fiecare zi. Femeile ştiu cât de bune sunt măştile cu sulf pentru piele. La fel de sănătoase sunt şi alimentele bogate în sulf.

Două recomandări: ouăle şi usturoiul. Efectele sunt demne de luat în seamă: regenerarea ţesuturilor şi păstrarea elasticităţii naturale a pielii.

Ceaiul verde trebuie să-ţi fie un partener. Este bun şi iarna şi vara pentru că susţine procesul natural de formare a melatoninei, pigmentul natural care protejează pielea de efectele razelor ultraviolete.

Vrei o piele moale şi suplă? Mănâncă somon, ton sau oricare alte alimente bogate în grăsimi sănătoase şi omega 3. Acestea ajută pielea să facă faţă foarte bine vicisitudinilor iernii.

Repară-ţi şi întinereşte-ţi pielea mâncând carne şi fructe de mare. Toate acestea aduc zinc, un mineral esenţial pentru frumuseţea pielii. Zincul are capacitatea de a reduce procesele infecţioase, previne şi ameliorează acneea.

Roşiile şi pasta de tomate sunt un aliat pentru pielea frumoasă, iarna. Aduc licopen şi protejează pielea de efectele radiaţiilor ultraviolete, la fel de dănunătoare iarna ca şi în timpul verii. Nu în ultimul rând, pe lista cu alimente care susţin sănătatea pielii în timpul iernii, se numără fructele de pădure – chiar şi congelate, pentru aportul masiv de antioxidanţi pe care acestea îl aduc.


Distribuie
..