Scapă de bărbia dublă prin câteva metode SIMPLE. VIDEO

Distribuie

Unele persoane sunt predispuse să facă guşă şi să se îngraşe la nivelul feţei, însă există metode prin care putem scăpa de aspectul inestetic al grăsimii de pe gât şi faţă. Indiferent că eşti predispusă genetic la a face guşă, dacă ai o greutate corporală normală poţi obţine un gât delicat, alungit şi un obraz fin, drept, îndepărtând aspectul de “plinuţă” la nivel chipului.

Adoptă o poziţie corectă în scaun

Grăsimea de la nivelul gâtului este cu atât mai vizibilă cu cât muşchii gâtului sunt mai slăbiţi. Iar acest lucru se întâmplă pentru că nu stăm corect în scaun, informează lyla.ro

Dacă ne aşezăm neglijent, încovaiaţi, cu umerii aplecaţi în spate pentru că şi spătarul scaunului nu este drept, ci înclinat, atunci ne slăbim treptat muşchii gâtului, motiv pentru care guşa se evidenţiază, iar problemele de spate se accentuează. 

Mănâncă sănătos atât calitativ, cât şi cantitativ

Dincolo de faptul că trebuie să ai un regim alimentar echilibrat, trebuie să reduci porţiile de mâncare. Mănâncă cât mai multe fructe şi legume.

Bea apă, înainte de toate

Renunţă la băuturile răcoritoare, îndulcite altificial, fie că sunt carbogazoase sau plate. Atenţie şi la băuturile alcoolice. Acestea balonează si deshidratează, la fel cum o fac cafeaua în exces, sucurile care conţin cofeină şi energizantele. Bea apă în locul acestora.

Alege carbohidraţi sănătoşi

În loc să mănânci biscuiţi, produse de patiserie sau covrigei, alege produse din făină integrală, din tărâţe, mai puţin procesate. 

Alege cărnurile slabe

Carnea roşie are destul de multă grăsime, aşa că optează pentru carne slabă, precum puiul, curcanul şi peştele. Ai nevoie de proteinele oferite de carne pentru că acestea ajută la tonifierea şi creşterea masei musculare. 

Fă exerciţii pentru gât

Mişcă-ţi capul în stânga-dreapta, de jos în sus sau roteşte-l. Exersează mai ales dimineaţa, ca să ieşi din amorţeala după o noapte de somn.

Video:

 


Distribuie
..