Metode eficiete pentru ca PĂRUL TĂU SĂ CRESCĂ într-un timp RECORD

Distribuie

Părul lung este întotdeauna o podoabă ce conturează feminitatea şi înebuneşte minţile tuturor bărbaţilor. Din păcate însă, la unele fete, părul creşte chinuitor de încet sau creşte doar până la o anumită lungime. Dacă vrei din răsputeri ca părul tău să crescă, apelează la micile secrete de frumuseţe şi în scurt timp te vei bucura de o podoabă capilară lungă.

 Uite câteva sfaturi simple pentru a obţine un păr lung în scurt timp.

Freacă şi masează scalpul pentru a stimula circulaţia sanguină. Astfel, nutrienţii vor ajunge mai uşor în foliculul părului. Masează-ţi scalpul în fiecare zi, timp de cinci minute, cu vârful degetelor, pe părul uscat sau folosind uleiuri de măsline ori cocos, bogate în nutrienţi. Este foarte important să fac acest masaj şi în timp ce-ţi speli capul.

Rasfaţă-ţi părul cu produse calitative. Foloseşte şampoane şi balsamuri care conţin unt de shea sau ulei de avocado, pentru a hrăni părul şi a menţine firele de păr hidratate – cheia creşterii părului.

Frezează-te când luna e în creştere.

De eşti superstiţioasă află că luna influenţează mareele, dar şi creşterea părului. Dacă vrei să ai picioare fine mai mult timp, epilează-te când luna este în descreştere. Respectiv, dacă vrei ca podoaba capilară să ţi se regenereze mai repede, tunde-te când luna este în creştere.

Nu uita de vitamine.
Antioxidanţii şi complexul de vitamine B ajută la creşterea părului sănătos şi puternic. Dacă alimentaţia ta este săracă în uleiuri, seminţe, cereale şi legume, este necesar să consumi un supliment pentru păr, unghii şi piele.

Foloseşte mai puţin uscătorul de păr.
Evită pentru o perioadă uscătorul de păr, clipsurile, produsele cu alcool şi siliconul. Asta pentru toate aceste produse usucă şi împiedică creşterea firelor de păr. Limitează-te doar la şampon, balsam, mască şi produse de coafat bazate pe produse naturale.

Mănâncă corect şi dormi opt ore pe zi.

Modul sănătos de viaţă influenţează nu doar aspectul fizic, dar şi creşterea părului. Somnul insuficient afectează sănătatea părului, favorizând căderea acestuia şi încetinindu-i ritmul de creştere. De asemenea, un regim alimentar echilibrat menţine sănătatea organismului şi stimulează creşterea părului. Consumă cât mai multă varză, spanac, brânză, fasole, caise, citrice, legume verzi,  semintele de in şi cerealele integrale.


Distribuie
..