Masaj sănătos pentru picioarele obosite. Vezi care e METODA

Distribuie

După o zi obositoare de mers pe jos, de purtat încălţăminte pe toc înalt sau incomodă, cel mai bun remediu este un masaj sănătos. Ce trebuie să faci pentru a-ţi relaxa picioarele acasă?

Soluţia e una simplă şi eficientă: iată de ce ai nevoie pentru a-ţi face un masaj relaxant acasă:

– un bol de plastic cu apă caldă;
– sare grunjoasă;
– ulei esenţial de eucalipt;
– ulei de măsline sau ulei de masaj;
– un prosop;

Înmoaie picioarele în apă caldă timp de 10 minute, apoi şterge-le de apă. Amestecă 3 linguri de ulei de măsline cu ulei de eucalipt şi masează picioarele curate cu soluţia obţinută. Picioarele le masezi de sus în jos (spre degete) pentru a topi grăsimile care se acumulează pe pereţii venelor. După aceasta masajul trebuie făcut în zona tălpii, în mod special sub degete.

Acest tratament îndepărtează şi celulele moarte de pe picioare, relaxează şi detoxifică şi stimulează anumite organe interne.

Masajul are numeroase beneficii pentru sănătate, mergând de la relaxare şi stare de bine şi până la susţinerea recuperării fizice în cazul în care suferiţi de anumite probleme.

Nu este greu să ne masăm singure picioarele, dar este mult mai relaxant şi benefic dacă altcineva ni le masează.

Nu este recomandat să folosim la nesfârşit aceleaşi creme sau uleiuri pentru masaj, fiind binevenită alternarea lor periodică. Esenţial este însă ca substanţele utilizate să fie din cele destinate masajului şi nu creme hidratante sau uleiuri alimentare.

Masajul la picioare poate fi aplicat cu persoana care beneficiază de acest masaj în poziţie culcată, dar mai bine este dacă se aplică masajul cu această persoană aşezat într-un fotoliu confortabil, iar noi poziţionându-ne pe o băncuţă la picioarele sale şi având astfel un grad mai mare de mişcare.


Distribuie