Două secrete ale siluetei

Distribuie

“A mânca mai mult și a face puține exerciții” poate părea surprinzător! Însă nu și dacă recomandarea vizează dieta echilibrată și mișcarea făcută în timp scurt, cu rezultate optime. În plus, trebuie combătute obiceiurile dar și motivele care te țin departe de ceea ce se numește “un stil de viață echilibrat”. Iată care sunt acestea!

1.Dietele. Moda dietelor a apărut în anii ’80, când persoanele care doreau să slăbească ajungeau la kilogramele dorite ignorând simptome precum foamea, amețelile, dezechilibrele hormonale. Aceste fenomene pot fi stopate.

Sfat: mănâncă echilibrat, elimină foamea. Aderă la un plan alimentar, bazat pe nutrienți esențiali. Cere sfatul unui specialist în nutriție.

2 .Poftele. Dulcele este unul dintre dușmani multor persoane care încearcă să adopte un stil de viață echilibrat. Dar există metode de a le contracara.

Sfat: în loc de “nu am voie”, este important să folosești următoarea strategie: “am voie doar atunci când……”. Cu siguranță, te va ajuta.

3.Lipsa timpului. “Nu am timp pentru exerciții”.

Încearcă să răspunzi la două întrebări: “De cât timp am nevoie pentru antrenament?”; “Cât timp am la dispoziție?”

În general antrenamentul durează o ora, plus drumul până la sală și schimbatul/dușul. Am vești bune: secretul consta în calitate și nu în cantitate! În funcție de cât timp ai la dispoziție vei ști cu siguranță ceea ce trebuie să faci în sala de fitness!

4.Lipsa de energie. Când nu avem energie, tindem să ne refugiem în ceva dulce sau în cafea. Pe perioade lungi de timp, aceste obiceiuri duc la o mai mare lipsă de energie. Sfat: în aceste situații, consumă produse cu indice glicemic scăzut-paste integrale, orez integral, cereal integrale, fructe, legume.

5.Lipsa de chef. Rutina este bună dar asta în timp duce la o pierdere de motivație. În loc să crești distanța sau timpul de antrenament, te sfătuiesc să crești intensitatea. Astfel vei avea rezultate mult mai bune!

Concluzii:

Mănânca mai multe alimente de calitate: proteine bune, grăsimi bune (măsline, avocado, migdale, caju); bea apă; folosește condimente.

Spune stop exercițiilor inutile! Antrenează-te!

Iată o rutină de bază cu care poți începe: 5 serii cu pauză de 2 minute între serii.

-6 burpees
-6 flotări
-6 revers lunges
-6 prisonier squat

În loc să mărești numărul exercițiilor, crește intensitatea. Ascultă-ți corpul și antrenează-te inteligent!

Spor la mișcare!

oanacuzino.ro


Distribuie
..