Consumă aceste ALIMENTE şi vei avea un PĂR strălucitor ca în reclamă

Distribuie

Toate femeile au tendinţa de a investi într-o serie de instrumente de hair styling şi numeroase produse scumpe pentru a avea părul frumos şi neglijează alimentaţia zilnică. Trebuie să ştiţi că o dietă bogată în minerale, proteine şi vitamine este soluţia pentru un păr sănătos şi strălucitor.

 Iată ce nu trebuie să lipsească din alimentaţie, potrivit lyla.ro.  

– Legumele verzi: spanc, broccoli, sfeclă sunt surse de vitaminele A, C  şi au fier şi calciu.

– Fasolea şi lintea conţin proteine care ajută la creşterea părului, dar şi suficient fier, zinc şi biotină.

– Nucile sunt bogate în acid alfa linoleic, un acid gras omega 3 care ajută la întreţinerea părului. De asemenea, sunt o sursă nemărginită de zinc, la fel ca şi cajuul, nucile pecan şi migdalele.

– Păsări de curte: carnea de pui şi curcan e bogată în fier şi proteine care îţi conferă un păr sănătos.

– Ouale, indiferent de modul lor de preparare, sunt una dintre cele mai bune surse de proteine pe care o poţi găsi, dar şi de biotină şi vitamina B12 7.

– Cerealele conţin doze sănătoase de zinc, fier şi complexul de vitamine B şi alungă foamea.

– Somonul e o sursă bogată de proteine, dar şi de vitamina B12 şi fier.

– Stridiile, pe lângă efectul afrodisiac, datorită conţinutului ridicat de zinc ajută la sănătatea părului.

– Lactatele cu puţine grăsimi sunt bogate în calciu – un mineral important pentru creşterea părului.

– Morcovii, bogaţi în vitamina A care are grijă de scalp şi de ochi.


Distribuie