Ce ALIMENTE să mănânci ca să ai un PĂR FRUMOS şi SĂNĂTOS

Distribuie

Orice femeie îţi doreşte să seducă cu un păr frumos şi strălucitor. Pentru a obţine rezultatul dorit, suntem gata să dăm cei mai grei bani pe produsele cosmetice, care promit să facă minuni, însă din păcate se dovedesc a fi inutile. Ceea ce îţi poate garanta o podoabă capilară sănătoasă este o dietă bazată pe proporţia corectă de proteine, fier, zinc, magneziu şi alte elemente nutritive.

Pentru a oferi o sănătate şi putere  părului tău, include în dieta ta alimentele de mai jos:

Spanac
Spanacul are vitamine diferite, minerale şi antioxidanţi, care stimulează  creşterea părului. Fiind o sursă foarte bună de vitamine A, C, şi E, acesta ajută la  producerea de sebum de la foliculii de păr. Sebumul este de fapt o substanţă uleioasă care acţionează ca balsam de păr natural. Pe de altă parte, vitamina E ajută la stimularea circulaţiei scalpului, care este necesar pentru creşterea părului sănătos.

Ardeiul roşu
Ardeiul roşu este una dintre cele mai bune remedii naturale pentru un păr gros şi puternic.  Îl poţi consuma ca aliment  sau îl poţi aplica de asemenea, pe scalp.  Odată aplicat pe scalp, ardeiul roşu creşte foarte mult fluxul de sânge la nivelul scalpului.

Cum îl aplici pe scalp?
Se  amestecă două linguriţe de ardei roşu cu două linguri de ulei de nucă de cocos sau de măsline şi se freacă amestecul preparat pe o anumită zonă pe scalp, în cazul în care pierderea părului este mult mai răspândită. Lasă amestecul acolo, pentru aproximativ 20 – 30 de minute şi apoi se clăteşte părul bine.

Cartofi dulci
Cartofii dulci joacă un rol foarte mare în menţinerea stării de sănătate a pielii şi a părului. Aceştia conţin o cantitate mare de beta-caroten, care se transformă în vitamina A în organism,  esenţială pentru creşterea părului şi producţia de sebum. Cartofii dulci conţin, de asemenea, o mulţime de minerale, cum ar fi mangan, fier, cupru, care pot îmbunătăţi funcţia imunitară şi oferă strălucire părului tău. Aşadar, asigură-te că ai inclus această legumă ieftina, dar extrem de benefică în dieta pentru un păr sanatos.

Pui
Carnea de pui este un aliment excelent, care nu numai că ajută părul să crească rapid, dar, de asemenea, îmbunătăţeşte calitatea lui. Puiul consumat  fără piele este o sursă de proteine slabe, ceea ce înseamnă că va primi aminoacizii necesari, pentru a consolida firele de păr. Nu te aştepta însă la beneficii, dacă mănânci carnea de pui prăjită sau fast food. Alege doar carnea preparată la grătar,  fără piele pentru a obţine un păr sănătos. 

Stridiile
Stridiile sunt fructe de mare delicioase, care conţin multe vitamine esenţiale şi minerale, printre care şi zincul- un antioxodant puternic, care poate stimula creşterea părului în mod semnificativ. De asemenea,  cuprul din stridii  ajută organismul să producă un pigment numit “melanină”, care contribuie la culoarea părului.

Somonul
Somonul este o sursă foarte bună de proteine de înaltă calitate. Conţinutul ridicat de omega-3 ajută, de asemenea, părul în menţinerea unui luciu excelent. Somonul conţine calciu care este de asemenea un mineral esenţial pentru creşterea părului.


Distribuie