VIDEO Exerciţii simple pentru FESE BOMBATE şi PUTERNICE

Distribuie

O femeie este întotdeauna admirată dacă are un posterior frumos şi bombat. Un mai mare respect au femeile care au obţinut fese bineconturate şi sexy prin exerciţii fizice. Asta înseamnă că îşi iubesc corpul şi au scopul să atingă perfecţiunea.

De eşti nemulţumită de cum arată posteriorul tău în rochii  sau în pantaloni strâmţi, soluţia sunt exercitiile fizice.  Dacă nu ai timp să mergi la sală îţi propunem  un video cu un set de exerciţii eficiente pentru muşchii fesieri.

I. În acest exerciţiu trebuie să faci  20 de reprize, câte 10 pentru fiecare picior în parte. De exemplu dacă începi cu picioarul drept, trebuie să duci genunchiul întâi cât mai mult înspre cotul drept apoi spre cel stâng. La fel procedează şi cu piciorul stâng.
II. Acest exerciţiu trebuie realizat în 10 reprize şi  nu are nevoie de explicaţii, deoarece e foarte uşor de înţeles cum se face. Ţine minte doar să menţii spatele drept.
III. În cel de-al treielea exerciţiu trebuie să faci câte 10 reprize pentru fiecare picior în parte. Încercă să repeţi exercitiile în cel mai corect mod şi în special acest exerciţiu care ajută  cel mai mult la lucrarea zonei posteriorului.
IV.  Al patrulea exerciţiu acţionează atât zona fesierilor, cât şi zona abdomenului,  deoarece trebuie să te menţii în echilibru pentru câteva secunde înainte de a trece la runda următoare. Fă câte 10 reprize pentru fiecare picior.
V. Acest exerciţiu  este destinat pentru mai multe grupe de muşchi, cum ar fi braţele, talia, spatele şi  bineînţeles muşchii  fesieri. Fă 10 reprize.

SFAT: Setul de cinci exerciţii trebuie repetat de trei ori  consecutiv în fiecare zi, timp de 2,3 luni, pentru a avea un rezultat optim.
Iniţial ai putea întâlni dificultăţi în respectarea ritmului la fel ca în video, însă peste un timp vei aduna rezistenţa potrivită.

Succes!


Distribuie